To najdôležitejšie

Doprava

Zásielky obvykle expedujeme do 24 pracovných hodín po potvrdení objednávky, alebo po jej zaplatení. Kuriér GLS alebo Slovenskej pošty vás bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli pri objednávke. Ak sa vám nebude vedieť dovolať a dohodnúť si s vami čas prevzatia, zásielku nám vráti. Samozrejme nám zaúčtuje aj poštovné od vás k nám. Opätovné poslanie je spojené s opätovným poštovným. Prosíme vás preto, aby ste uvádzali telefónne číslo, na ktorom ste skutočne zastihnuteľný. Ušetríte sebe aj nám zbytočné komplikácie a náklady za prepravu. Vopred veľmi pekne ďakujeme.

OSOBNÝ ODBER NA E-SHOPE: Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť osobne v sídle predávajúceho a to na adrese: Heydukova 14, 811 08, Bratislava 1. Tovar je rezervovaný po dobu 4 pracovných dní od oznámenia o pripravení objednávky. Poštovné ani balné nie je v tomto prípade účtované.

OSOBNÝ ODBER NA PREDAJNIACH: Objednaný tovar je po úhrade kupujúcim možné vyzdvihnúť osobne na vybranej predajni. O pripravenosti objednaného tovaru bude kupujúci informovaný e-mailom, telefonicky alebo SMS. Pri osobnom vyzdvihnutí vo vybraných predajniach je poplatok za vybavenie objednávky 2 €. 

POZOR! Vždy si skontrolujte, či je preberaný tovar v poriadku a či nebol pri preprave poškodený. Pokiaľ bol tovar pri preprave poškodený, tovar nepreberajte alebo to uveďte do protokolu prepravcu! Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

Osobný odber na predajni2 €
GLS3,29 € Zásielkovňa2 €
Slovenská pošta - na adresu2,99 € Slovenská pošta - na pobočku2,99 €
Platba
Platba kartou online GoPayzadarmo Online bankový prevod GoPayzadarmo
Bankový prevodzadarmo Dobierka - platba pri preberaní zásielky0.40 €

Pri platbe tovaru bankovým prevodom zo zahraničného účtu, nesie všetky poplatky spojené s transakciou kupujúci!

Odstúpenie od zmluvy

Nepoužitý tovar zakúpený cez náš web brloh.sk je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Stačí vyplniť formulár na vrátenie tovaru a tovar zaslať naspäť na náš e-shop, alebo prípadne tovar priniesť na niektorú z našich predajní.

Viacej informácií nájdete v obchodných podmienkach v sekcii "Vrátenie tovaru".

Kedy nie je možné tovar vrátiť?

  • V prípade, že bol porušený jeho pôvodný obal
  • Pokiaľ bol zakúpený v digitálnej podobe s výslovným súhlasom kupujúceho. Viacej v sekcii Digitálna distribúcia
Reklamácie

Máte problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili? Navštívte našu najbližšiu predajňu alebo kontaktujte zákaznícku podporu a my vám pomôžeme problém vyriešiť.

Viacej informácií nájdete v obchodných podmienkach v sekcii Reklamácie.

Zákaznícka linka

Pokiaľ ste nenašli požadovanú odpoveď na Vašu otázku, môžete nás kontaktovať počas pracovných dní v čase od 9:00 do 17:30.

Ako nás môžete kontaktovať?
Facebook: facebook.com/brloh
Telefónne číslo: 02 2027 5550
E-mail: podpora@brloh.sk

Pravidlá nakupovania a obchodné podmienky spoločnosti JRC SK s. r. o. platné pri predaji tovaru prostredníctvom internetovej stránky Brloh.sk

  1. REGISTRÁCIA, OBCHODNÉ OZNÁMENIA A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
  2. OBJEDNÁVANIE
  3. ČO SA DEJE S OBJEDNÁVKOU U NÁS?
  4. CENA VYBAVENIA OBJEDNÁVKY
  5. CENY ZA TOVAR
  6. DIGITÁLNY OBSAH

 

Milí Brloháči,

Vieme, že nie ste na internete po prvý krát v živote, ale nie je na škodu prejsť si zopár podstatných maličkostí týkajúcich sa nakupovania v zásielkovom obchode Brloh.sk

Brloh.sk prevádzkuje spoločnosť JRC SK s. r. o., so sídlom v Bratislave, Heydukova ul. č. 12 - 14, IČO: 46818995, IČ pre DPH: SK2023596696.
Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č 84078/B.

Brloh.sk operuje na území Európskej únie a dodáva objednaný tovar len konečným spotrebiteľom. Pri objednávaní myslite na to, že:

  • Z prevádzkových dôvodov (najmä kvôli riziku poškodenia zásielok) sa môže stať, že vám nebudeme môcť zaslať objednané výrobky, predovšetkým drobné a ťažko baliteľné a takisto také, kde je hodnota objednaného tovaru (bez poplatkov za vybavenie objednávky) 3,32 €.

  • Takéto výrobky si však môžete zakúpiť po dohode s pracovníkmi nášho e-shopu v našich kamenných predajniach Brloh alebo si ich objednať do našich predajní cez tento e-shop s osobným vyzdvihnutím.

V prvom rade by sme vás radi upozornili, že Brloh.sk je virtuálna verzia kamenných Brlohov a v tomto on-line priestore sa správa tak ako akýkoľvek iný e-shop. Prosíme, nezamieňajte si Brloh.sk s našimi kamennými predajňami, pretože naše predajne často fungujú v režime odlišnom od e-shopu Brloh.sk.
V druhom, ale nemenej dôležitom rade, vám chceme oznámiť, že tento obchod predáva predovšetkým fyzické produkty. Ak nie je v popise výrobku uvedené inak (napríklad Digital Download, e-knihy), potom vám po vašej objednávke dodáme výrobok v hmotnej podobe. Aj v prípade, že ide len o kartičku s kódom zabalenú v plastovom obale vám dodáme celý výrobok bez rozbaľovania.
Preto od nás nečakajte zasielanie aktivačných kódov do videohier alebo kreditov k on-line službám cez SMS alebo e-mailové správy.

BrlohTeam e-shopu je vám k dispozícií v pracovných dňoch od 9:00 do 17:30. Ak máte potrebu niečo veľmi súrne kúpiť mimo uvedených prevádzkových hodín virtuálneho Brlohu, neváhajte navštíviť niektorú z predajní Brloh. Nachádzajú sa v obchodných centrách, v každom krajskom meste a otváracia doba je väčšinou každý deň od 9:00 (alebo 10:00) do 21:00.


I. REGISTRÁCIA, OBCHODNÉ OZNÁMENIA A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV



Registrácia je na našom e-shope povinná.

a) Automatická registrácia po uskutočnení prvého nákupu.

Ak ste ste u nás ešte neboli registrovaný a urobili ste si u nás prvý (možno len pokusný) nákup, po vašom potvrdení objednávky vás náš systém automaticky zaregistruje.
O registrácii budete vyrozumený e-mailovou správou, ktorá obsahuje vaše prihlasovacie údaje s automaticky vygenerovaným heslom.
Toto heslo odporúčame si čo najskôr zmeniť vo vašom užívateľskom profile.

b) Nová registrácia

Svoju registráciu docielite tým, že kliknete na heslo Nová registrácia v pravom hornom rohu našej stránky.
Po zvolení prihlasovacieho mena, hesla a po vyplnení vašich údajov sa automaticky stávate novým členom rodiny Brloháčov.

Registráciou získate:

 

  • Informácie o novinkách a akciách, ktoré Vám začnú automaticky pristávať vo vašej e-mailovej schránke. Ak tieto správy považujete za spam, nie je problém kedykoľvek si registráciu zrušiť.
  • Možnosť sledovania objednávok
  • Predvyplnené údaje pri objednávkach
  • Možnosť získať za zvýhodnených podmienok digitálny obsah (hry alebo ich rozšírenia na stiahnutie)

Registráciou na našej stránke súhlasíte, v zmysle zákona č. 351/2011 Z. z. (O elektronických komunikáciách, v platnom znení) a zákona č. 147/2001 Z. z. (O reklame, v platnom znení), s využitím vami uvedených kontaktných údajov na účely zasielania obchodných ponúk a reklamných materiálov týkajúcich sa našich výrobkov a služieb, všetkými prostriedkami elektronickej komunikácie.
Svoj súhlas so zasielaním obchodných ponúk a elektronickej pošty na účely priameho marketingu môžete kedykoľvek odvolať formou písomného oznámenia zaslaného na našu adresu (postačuje aj elektronická forma).

 

Pri registrácii, objednávaní tovaru a platení zaň budete požiadaný o poskytnutie údajov o vašej osobe.
Svojou registráciou alebo nákupom v našom e-shope súhlasíte s tým, že prevádzkovateľ domény brloh.sk bude v súlade s príslušnými všeobecne platnými právnymi predpismi, najmä so zákonom č. 122/2013 Z. z. (O ochrane osobných údajov), spracovávať a uchovávať všetky informácie a údaje, ktoré ste nám poskytli pri registrácii alebo objednávaní tovaru. Tento súhlas nám udeľujete na dobu neurčitú.
Vaše osobné údaje sú uchovávané v zabezpečenej databáze a budú použité len pre potreby nášho obchodovania s vami. V žiadnom prípade nebudú tieto informácie poskytované tretím osobám.
Zároveň predpokladáme, že pri vašej registrácii alebo pri vašom nákupe sme od vás získali prehlásenie, že ste týmto poučený o svojom práve na prístup k vašim osobným údajom, práve na ich opravu alebo ich vymazanie z databázy, ako aj o ďalších vašich právach stanovených v zákone č. 122/2013 Z. z. (O ochrane osobných údajov).


II. OBJEDNÁVANIE



Máme na stránke samé úžasné veci, takže potešenie oka na týchto skvelých produktoch vám zaberie určitý čas. Ak však už máte túto fázu za sebou a rozhodli ste sa pre daný produkt, stačí naň kliknúť. Po rozbalení karty produktu sa vám zobrazí opis príslušnej produktovej položky. Obrázky (obálky knihy, či hry, zábery z hrania tzv. gameplay a podobne) nemusia vždy presne zodpovedať konkrétnemu výrobku, ktorý od nás po objednaní dostanete (napríklad rozličné obaly pri rôznych edíciách hier, a podobne). Ručíme však za to, že dôležité vlastnosti výrobku sú v súlade s jeho opisom na tejto stránke.

V prípade, že v dôsledku nejakej nepresnosti alebo chyby v popise výrobku vám vzniknú nejaké škody, nahradíme vám ich bezodkladne primeraným spôsobom.

Aby ste sa ľahšie orientovali, máme určité druhy výrobkov zvýraznené aj rôznymi farbami písma.
Napríklad Brloh bazár - použitý tovar je žltou farbou, predobjednávky modrou a podobne.
Pri videohrách nájdete často v jednej položke novú aj použitú hru, takže si môžete vybrať podľa vašich preferencií.
V databáze sa dá rôzne vyhľadávať, filtrovať, triediť - možnosti sú veľmi veľké - veď vyskúšajte.

Červené tlačidlo s nápisom KÚPIŤ je neprehliadnuteľné. Stlačte ho a to, že sa vami vybraný poklad ocitol v košíku zistíte okamžite.
Po vložení výrobku do košíka môžete ďalej pokračovať v prehliadaní alebo pokračovať v nákupe.
O tom, v ktorej fáze nákupu práve ste, vás informujeme zmenou farby štyroch ikoniek (Váš nákup, Doprava a platba, Dodacie údaje, Rekapitulácia a potvrdenie).
Aktuálna fáza nákupu je zvýraznená červenou farbou, zvyšné ikonky sú šedé.
Medzi fázami nákupu sa dá kedykoľvek pred ukončením objednávky prepínať, môžete do košíka kedykoľvek vojsť a znova vyjsť. Vaša rozpracovaná objednávka bude dočasne uložená, môžete sa k nej kedykoľvek vrátiť a upravovať ju.

Obsah košíka si môžete kedykoľvek skontrolovať aj kliknutím na ikonku košíka, ktorá sa nachádza v pravej hornej časti obrazovky.
V rámci jednotlivých krokov objednávania sa orientujte pomocou informačných textov uvedených na stránke.

Do novej fázy nákupu sa dostanete kliknutím na červenú ikonku Potvrdiť a pokračovať.

a) Spôsob vybavenia objednávky a doručenie tovaru:

V kroku Doprava a platba si môžete vybrať kombinácie rôznych možností doručenia a zaplatenia tovaru z vašej objednávky podľa toho, aká vám najviac vyhovuje.
Informácie o jednotlivých spôsoboch dodávky vám poskytnú krátke popisy pri jednotlivých spôsoboch dodávky.

Len v krátkosti uvádzame, že objednané produkty vám môžeme dodať týmito spôsobmi:

 

  • Osobné prevzatie objednaného tovaru v predajniach Brloh.
    Výber predajne prevediete v zozname predajní, ktorý sa vám zobrazí pri zaškrtnutí voľby Brloh - prevzatie zásielky v predajni a po prejdení do ďalšej fázy objednávania - Dodacie údaje.
    Za objednávku nie je možné zaplatiť v predajni, je potrebné postupovať podľa pokynov, ktoré dostanete od pracovníkov zvolenej predajne.
    Pred prevzatím objednaného tovaru je nutné počkať na naše avízo o tom, že bola prijatá vaša platba za objednaný tovar a že tovar je pripravený na vami zvolenom mieste prevzatia.
  • Doručenie na vami uvedenú adresu (domov, do práce, do školy a podobne) cez kuriérsku službu GLS - General Logistic Systems.
    Výber tohto druhu dopravy zásielky prevediete zaškrtnutím voľby GLS - kuriér na adresu.
    Adresu na doručenie uvediete v ďalšom kroku vytvárania objednávky Dodacie údaje.
  • Doručenie na vami uvedenú adresu (domov, do práce, do školy a podobne) cez kuriérsku službu Slovenskej pošty - expres kuriér.
    Výber tohto druhu dopravy zásielky prevediete zaškrtnutím voľby Slovenská pošta - kuriér na adresu.
    Adresu na doručenie uvediete v ďalšom kroku vytvárania objednávky Dodacie údaje.
  • Doručenie na vami vybranú pobočku Slovenskej pošty cez kuriérsku službu Slovenskej pošty - expres kuriér.
    Výber tohto druhu dopravy zásielky prevediete zaškrtnutím voľby Slovenská pošta - na pobočku.
    Výber pobočky Slovenskej pošty prevediete v rámčeku určenom na zadanie adresy poštovej pobočky, ktorá vám najviac vyhovuje. Do ďalšieho rámčeka je potrebné uviesť aj meno osoby, ktorá zásielku na pošte prevezme.
    K zadaniu adresy poštovej pobočky sa dostanete po zaškrtnutí voľby Slovenská pošta - na pobočkua po prejdení do ďalšej fázy objednávania - Dodacie údaje.

 

b) Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky:

Obyčajne expedujeme zásielky do 24 pracovných hodín po potvrdení objednávky alebo po zaplatení za objednávku (pozri aj nižšie do odseku Čo sa deje s objednávkou u nás).

Takmer všetky výrobky z našej ponuky máme v sklade v niektorom Brlohu v počte minimálne jeden kus. Ak si objednáte viac kusov, prípadne tak urobia viacerí Brloháči (kto skôr klikne, ten bude uprednostnený) v priebehu dňa, môže sa stať, že vami objednaný produkt už nebude na sklade a budeme ho musieť doobjednať. V takom prípade vás budeme o dostupnosti ihneď informovať. 
Naša ponuka je zložená z niekoľkých čiastkových databáz (13 predajní), je síce aktualizovaná v reálnom čase, ale napriek tomu sa môže stať, že narazíte na výrobok, ktorý si niekto stihne kúpiť skôr, ako vy dokončíte objednávku. 
Ak sa stane takáto nemilá vec a už ste za objednávku zaplatili, obratom vám vrátime peniaze na účet (prípadne adresu) odkiaľ prišli. V takomto prípade máme smolu, obchod musíme zrušiť, čiže prídeme o možný zisk. Z tohto dôvodu sa takmer vždy podarí zohnať, po čom vám srdce piští.

Keď sa nám ani napriek všetkému možnému úsiliu nepodarí ukojiť vašu spotrebiteľskú vášeň, hlboko sa vám ospravedlňujeme.

O dostupnosti a cenách jednotlivých výrobkov v našej ponuke vás informujeme pri každej položke v našej ponuke pomocou informačných riadkov Dostupnosť a cena v predajniach Obvykle posielame. Tieto sa dajú kliknutím myši otvoriť a tým získať podrobnejšie informácie o možnostiach dodávky, cenách a podobne.

 

  • Informačný riadok Dostupnosť a cena v predajniach je určený predovšetkým zákazníkom našich predajní alebo pre tých, ktorí majú záujem si objednať tovar cez náš e-shop s osobným prevzatím v predajni Brloh. 
    Informuje o tom, či sa daný výrobok nachádza v predajniach Brloh v počte najmenej jeden kus.
    Miesto (predajňa), kde je aktuálne daný výrobok dostupný zistíte po otvorení informačného riadku Dostupnosť a cena v predajniach. Predajňa, ktorá je uvedená v zozname, daný výrobok má v počte aspoň jeden kus a tie, ktoré v zozname uvedené nie sú, ho nemajú.
  • Medzi zobrazenými výrobkami nájdete aj také, ktoré v predajniach nemáme. Obvykle ide o výrobky, ktoré pripravujeme zaradiť do predaja v budúcnosti.
    V tom prípade sa informačný riadok Dostupnosť a cena v predajniach nezobrazuje, je nahradený informačným riadkom Predobjednávka. K tomuto statusu obvykle uvádzame približný termín začiatku predaja.
    Takýto produkt je možné si vopred zarezervovať (preto to voláme predobjednávka). Informácie o predobjednávkach nájdete v ďalšej podkapitole.
  • V prípade, že máte záujem objednať si výrobok s osobným prevzatím v niektorej z predajní Brloh, je dobré sa najprv presvedčiť, či sa výrobok vo vami zvolenej predajni práve nachádza.
    Ak tomu tak je, bude vaša objednávka vybavená obvykle do dvoch dní od zaplatenia za objednávku.
    Ak sa aspoň jeden z objednaných výrobkov vo vami vybranej predajni nenachádza, bude vybavená obvykle do týždňa od zaplatenia za objednávku.
    Pri vašej voľbe predajne v procese objednávania (v nákupnom košíku) vás o týchto skutočnostiach bude naša stránka informovať automaticky.
  • Informačný riadok Obvykle posielame je určený predovšetkým zákazníkom, ktorí si výrobok chcú objednať cez náš e-shop a zásielku si želajú doručiť prostredníctvom nejakej kuriérskej služby – buď do balíkomatu, na zadanú adresu doručenia alebo na pobočku pošty.
  • E-shop odosiela ihneď, ak je objednaný výrobok možné expedovať zo skladu nášho internetového obchodu, to znamená, že sa tam výrobok nachádza fyzicky.
    Podmienkou je, aby vaša objednávka bola korektne zadaná a potvrdená, o čom sa dozviete z notifikačného e-mailu, ktorý bude doručený na e-mailovú adresu zadanú pri objednávaní.
    Ďalšou podmienkou na okamžité odoslanie zásielky je to, že v prípade voľby platenia prevodom, cez CardPay, TatraPay alebo VIAMO ju objednávajúci preukázateľne uhradil.
    Objednávky prijaté v pracovný deň po 15:00 sú vybavované obvykle až na nasledujúci pracovný deň.
    Objednávky prijaté počas voľných dní a dní pracovného pokoja sú vybavované obvykle až na nasledujúci pracovný deň.
  • E-shop odosiela do 48 hodín alebo do 7 dní v prípade, že sa objednaný výrobok nenachádza v sklade e-shopu, je potrebné ho presunúť z inej predajne Brloh, nášho centrálneho skladu alebo zo skladu dodávateľa.
    Takisto primerane platia podmienky z predchádzajúceho odseku.
  • Ak je v informačnom riadku Obvykle posielame pri použitom tovare (najmä bazárové hry) uvedený text Informujte sa, znamená to, že daný výrobok máme v niektorých predajniach, ale nie je ho toľko, aby sme vedeli zaručiť termín vybavenia prípadnej objednávky. Preto je vhodné sa o dostupnosti tohto výrobku vopred informovať.

  • Pri prehliadaní našej ponuky môžete naraziť aj na položky, ktoré tieto dva informačné riadky nemajú a nie sú ani predobjednávkami. Pri nich je uvedená len informácia, že sú nedostupné a nie je možné ich kúpiť. Takéto výrobky ale ešte pravdepodobne budeme mať a je možné nechať sa na ne upozorniť našim skvelým pomocníkom - strážnym psom.
    Tento milý virtuálny priateľ človeka na vás zabreše pomocou e-mailovej správy hneď, ako sa daný výrobok znova ocitne v našich skladoch alebo vás rovnakým spôsobom upozorní aj na zmenu predajnej ceny pod určitú - vami zadanú - hranicu.

 

c) Predobjednávka:

Špeciálna služba, v ktorej si môžete rezervovať produkt často za zvýhodnenú cenu, alebo s nejakým bonusom určeným výhradne pre predobjednávateľov. 
Ide o výrobok, ktorý ešte nebol uvedený na trh a tak ceny a dátum vydania, ktoré uvádzame pri statuse Predobjednávka sú orientačné a môžu sa bez upozornenia kedykoľvek zmeniť. Vychádzame z informácií tretích strán a nemôžeme ručiť za prípadne zmeny ceny, dátumu vydania, alebo obsahu.
V ojedinelých prípadoch je dokonca možné, že sa časom situácia na trhu zmení natoľko, že niektoré predobjednávky nebudeme nakoniec vedieť vybaviť a predobjednaný produkt reálne dodať.
Preto ani nevyžadujeme za predobjednaný tovar platbu vopred, aj keď je to samozrejme možné. Predobjednávatelia, ktorí nám predobjednávku uhradia vopred, budú pred ostatnými uprednostnení, ak nastane situácia, že daného titulu bude na trhu nedostatok a podobne.
Prosíme, považujte predobjednávku skôr za rezerváciu daného výrobku, než za záväznú objednávku (na oboch stranách).
Záväznou sa stane až vtedy, ak daný výrobok budeme skutočne mať disponibilný v našich skladoch a vzájomne si potvrdíme jej platnosť.
Predobjednávku je teda možné kedykoľvek zmeniť alebo zrušiť, a to na oboch stranách, bez akýchkoľvek sankcií.

Často sú dátumy vydania nastavené na dobu dlhšiu ako mesiac a preto nie je možné vytvoriť si objednávku spoločne s produktom, ktorý je bežne dostupný. Takto by ste totiž mohli čakať na bežný produkt (= nie predobjednávka) zbytočne aj niekoľko mesiacov v závislosti od toho aký výrobok ste si v predobjednávkach vybrali. Veríme, že tým získate tiež lepší prehľad o svojich objednávkach.

Prečo využívať predobjednávky?

 

  • Obvykle zvýhodnená cena.
  • Skoro vždy nejaký bonus navyše.
  • Garancia prednostného vybavenia vašej objednávky hneď po naskladnení tovaru.
  • Včas si viete zariadiť svoj súkromný rozpočet a nasporiť si na produkt do doby jeho vydania.
  • Zvyšujete svoje šance, že sa produkt ujde práve vám! Najmä pri luxusných figúrkach, soškách a replikách, ktoré sú obyčajne vydané v kusovo veľmi obmedzenej sérií sa stáva, že sa medzi zberateľmi rozchytajú dávno pred dátumom vydania. V tom čase sa vám už nemusí ujsť! Vytvorením predobjednávky svoje šance rapídne vylepšíte!

 

Predobjednávku je možné zadať so spôsobom doručenia do balíkomatu, na vami zadanú adresu alebo na pobočku pošty.
Takisto je možné si predobjednať výrobok s osobným vyzdvihnutím v predajni Brloh.
Pre tieto spôsoby predobjednania platí režim nákupu v našom e-shope. To znamená napríklad aj to, že k nákupu budú účtované aj poplatky za prepravu a spracovanie platby. Alebo aj to, že pri vyzdvihnutí predobjednaného výrobku nebudete môcť v predajni aj zaplatiť.

Predobjednávku je možné zadať aj osobne priamo v niektorej z predajní Brloh - získate tak všetky výhody nášho predobjednávkového systému a ušetríte na poplatkoch za vybavenie objednávky cez internetový obchod. 
Ceny predobjednávaných výrobkov v predajniach Brloh sa môžu líšiť od cien v internetovom obchode Brloh.sk.
Pozor, ak si chcete niečo predobjednať v predajni Brloh musíte tak urobiť priamo v danej predajni, ktorú ste si vybrali - osobne, e-mailom, alebo telefonicky.
Tento spôsob predobjednania výrobku podlieha režimu nákupu v našich predajniach.
To znamená napríklad aj to, že k nákupu nebudú účtované aj poplatky za prepravu a spracovanie platby. Alebo aj to, že pri vyzdvihnutí predobjednaného výrobku budete môcť v predajni aj zaplatiť.

d) Dodacie údaje:

Ak ste registrovaný užívateľ, údaje už budete mať vyplnené. 
Fakturačná adresa a adresa doručenia sa však môžu niekedy líšiť. Ak si želáte poslať zásielku napr. na pracovisko, alebo kamkoľvek inde než sú vaše prednastavené údaje, zmeňte adresu doručenia a my vám tam balík zašleme.

e) Platba:

Podľa toho akú možnosť doručenia ste si zvolili, máte možnosť zaplatiť za objednané produkty nasledujúcimi spôsobmi:

 

  • Na dobierku - zásielka k vám poputuje obchodným balíkom a zaplatíte ju až pri preberaní. Možnosti platby závisia od zvoleného spôsobu doručenia:

    - Kuriér GLS - hotovosť alebo platobná karta (aj bezkontaktne)
    - Kuriér slovenskej pošty - iba hotovosť
    - Pobočka slovenskej pošty - iba hotovosť
    - Balíkomat - iba platobná karta

  • Online bankovým prevodom - TatraPay - pred odoslaním zásielky - pre majiteľov účtov v Tatra banke - platba prebehne prevodom z vášho účtu,
  • Vopred - online platobnou kartou - CardPay - pred odoslaním zásielky - pre držiteľov platobných kariet, ktorých logá sú zobrazené na našej stránke.
  • Vopred - online prostredníctvom mobilnej aplikácie - VIAMO - pred odoslaním zásielky - túto možnosť platby majú zákazníci, ktorí majú účet v Tatra banke, VÚB banke alebo ZUNO a majú nainštalovanú aplikáciu VIAMO vo svojom mobilnom zariadení.
  • Bankovým prevodom - pred odoslaním zásielky - pre tých, čo chcú platiť bezhotovostne, ale nemajú platobnú kartu alebo ju nechcú použiť, prípadne nemajú účet vedený v Tatra banke.
    Pozor - vašu objednávku vybavíme až po pripísaní vašej platby na náš bankový účet. Skôr určite nie. Myslite na to prosím najmä pri voľbe Prevzatím zásielky v predajni

 

VYSVETLIVKY (Doplňujúce informácie):

Pri voľbe možnosti Doručenie kuriérom, Balíkomat, alebo Prevzatie v predajni a súčasne zadaní platby cez TatraPay alebo CardPay, budete po ukončení objednávky – teda kliknutím na "Záväzne objednať s povinnosťou platby" – presmerovaný na stránku banky (zabezpečené pripojenie), kde podľa pokynov banky prevediete platbu.

V prípade platby cez VIAMO, budete presmerovaný na špeciálnu stránku, kde môžete uskutočniť platbu buď naskenovaním QR kódu, alebo kliknutím na odkaz (kliknutím na odkaz je možné zaplatiť iba v prípade, že objednávku vytvárate priamo cez mobilné zariadenie)

V prípade platby cez CardPay kuriér alebo pošta vydá zásielku len držiteľovi karty, ktorou sa platilo. Predvídajte a myslite na to už pri objednávaní!

 

Pri voľbe možnosti Doručenie kuriérom, Balíkomat alebo Prevzatie v predajni a súčasne zadaní platby prevodom z vášho bankového účtu – po kliknutí na "Záväzne objednať s povinnosťou platby" – ukončíte svoj nákup. 
Následne vám náš automat pošle e-mailom inštrukcie na zaplatenie za objednávku, podľa ktorých je potrebné postupovať pri platení.
Presné dodržanie všetkých pokynov je potrebné k tomu, aby bola vaša objednávka vybavená bez zdržania a iných komplikácií.
Úhradu pri platení Bankovým prevodom je potrebné previesť čo najskôr.
Ak tak neurobíte do 7 dní od uskutočnenia objednávky, váš záväzok vám pripomenieme prostredníctvom e-mailovej upomienky.
Ak tak neurobíte do 14 dní od uskutočnenia objednávky, tak túto objednávku automaticky zrušíme.
Bez správne prevedenej úhrady nemôžeme objednávku vybaviť.

f) Zhrnutie objednávky:

V tomto záverečnom výpise si môžete skontrolovať čo a kam ste si objednali a za koľko a máte ešte šancu svoju objednávku doplniť, alebo naopak nejakú položku vyhodiť, a pod. ...

A je tu veľké finále! Kliknutím na červenú ikonu "Záväzne objednať s povinnosťou platby" súhlasíte zároveň aj s našimi obchodnými podmienkami a ak sa vám objaví na monitore záverečná ďakovačka a príde vám do pár sekúnd notifikačný e-mail – všetko prešlo hladko.
Pozor, spomenutý notifikačný e-mail nemusí byť vždy záväzným potvrdením objednávky, iba informáciou o tom, že vaša objednávka alebo predobjednávka bola zaregistrovaná do databázy.
Ak vám notifikačný e-mail nepríde, je pravdepodobné, že niekde nastala chyba. Vtedy je dobré nás kontaktovať a poradiť sa, ako postupovať ďalej.

g) Stornovanie objednávky:

Až do definitívneho mailového alebo telefonického potvrdenia objednávky podľa kapitoly nižšie máte možnosť ju zrušiť.
Stačí, že nás o tom poinformujete písomne - na email objednavky@brloh.sk alebo telefonicky - na telefónnom čísle
02 3214 4783.
Alebo tak môžete urobiť v priebehu procesu potvrdzovania, či overovania objednávky.

h) Sledovanie objednávky:

Ak ste registrovaný užívateľ, môžete vo svojom užívateľskom profile sledovať stav vybavovania objednávky v záložke Prehľad dokladov.


III. ČO SA DEJE S OBJEDNÁVKOU U NÁS?



a) Notifikačné (potvrdzovacie) e-maily:

Ak ste vašu objednávku zadali správne, náš automat vám e-mailom pošle oznámenie, že objednávka je zaregistrovaná v našej databáze.
V tomto oznámení nájdete všetky dôležité informácie o vašej objednávke s údajmi, aké ste si sami zadali pri objednávaní.
V prípade, že ste si zvolili platbu Prevodom, súčasťou tohto e-mailu budú aj pokyny na prevedenie platby.
Ak ste si zvolili Prevzatie v predajni, súčasťou notifikačného e-mailu bude aj jedinečný PIN kód, pomocou ktorého sa pri vyzdvihnutí objednaného tovaru v predajni identifikujete a bez ktorého vám nebude objednaný tovar vydaný.
V prípade, že ste si zvolili Prevzatie v predajni, očakávajte, že vás bude prostredníctvom e-mailu alebo aj telefonicky kontaktovať predajňa Brloh, ktorú ste si zvolili pri objednávaní.
Na tieto maily od nás nemusíte odpovedať, slúžia len na to, aby sme vás informovali o priebehu vybavovania objednávky.

b) Expedícia zásielky prostredníctvom e-shopu:

Ak ste si objednali tovar s doručením do balíkomatu, s doručením na vami uvedenú adresu alebo na pobočku pošty, potom sa vašej objednávky ujmú pracovníci e-shopu.
Ak pracovníci nášho e-shopu majú objednaný výrobok k dispozícii vo svojom sklade, vybavujú objednávky ihneď, podľa poradia v akom prichádzajú. Viac o tom píšeme v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky.
Ak pri vybavovaní objednávky nenastanú žiadne komplikácie, pracovníci nášho e-shopu vás už nebudú kontaktovať – vašu objednávku vybavia bez čakania.
Je možné, že nejaké komplikácie predsa len budú. Potom s vami budú naši obchodníci veľmi čulo komunikovať, aby ste sa spoločne dopracovali k úspešnému vybaveniu objednávky.

Ak objednaný výrobok nie je práve v sklade e-shopu, ale nachádza sa v inej z našich predajní, vieme ho presunúť v priebehu niekoľkých dní.
O tom vás takisto upovedomíme mailom, pričom vám v tomto e-maile spresníme aj dodaciu lehotu.
Niektoré objednávky môžu obsahovať taký výrobok, na ktorý bude potrebné niekoľko dní čakať. Potom sa pozdrží vybavenie celej objednávky, teda aj takých výrobkov, ktoré je možno odoslať ihneď.
Ak nebudete reagovať na naše e-maily týkajúce sa uvedených situácií, ozveme sa vám telefonicky alebo iným vhodným spôsobom.

V prípade zložitejších objednávok alebo objednávok väčšieho rozsahu než je obvyklé, vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, aby sme si overili vážnosť objednávky a dohodli platobné a dodacie podmienky.
Preto by sme vás radi požiadali, aby ste nám poskytli čo najpresnejšie kontaktné údaje, odpovedali na naše maily alebo preberali telefonické hovory od nás. Veľmi tým uľahčíte a urýchlite celý proces overovania a potvrdzovania objednávky.
Ak nám na náš overovací mail neodpoviete alebo sa s vami nebudeme vedieť spojiť ani telefonicky, prípadne ak do objednávky nezadáte platné telefónne číslo ani mailovú adresu, objednávku budeme musieť pokladať za žart a zrušiť.

O tom, že vaša objednávka bola vybavená, vás upovedomíme potvrdzovacím e-mailom a po odoslaní zásielky s objednaným výrobkom vám takisto e-mailom potvrdíme aj prevzatie zásielky na prepravu kuriérskou službou.
V prípade, že ste si vybrali doručenie zásielky do balíkomatu, obdržíte aj potvrdzovaciu SMS s kódom na otvorenie príslušného priečinku vo vami vybranom balíkomate.

Balenie a kontrola zásielok

Snažíme sa tovar baliť čo najkvalitnejšie, aby vám prišiel v poriadku. Výrobky pred odoslaním kontrolujeme. Ale ak bol výrobok pri výrobe zabalený originálnym ochranným obalom alebo opatrený plombou, tak ho pred odoslaním nerozbaľujeme.
Z toho dôvodu môže nastať situácia, keď v knihe chýbajú tri strany, v krabici s hrou nie sú priložené inštalačné kódy, sú poškodené médiá alebo v balení s tromi DVD jedno z nich chýba.
Preto je nevyhnutné, aby ste si obsah prijatej zásielky skontrolovali bezodkladne po jej prijatí.
Viac o problémoch s nekompletnou alebo poškodenou zásielkou sa dozviete v sekcii Podpora a reklamácie.

Odoslanie zásielky

 

  • Pri voľbe doručenia kuriérskou službou GLS alebo Slovenskej pošty na adresu:
    Balíky posielame prostredníctvom balíkových spoločností GLS General Logistics Systems alebo Slovenská pošta. Zásielku by ste mali dostať do 24 hodín od jej podania - pozor - nie od objednania! Ak je zásielka s vašim tovarom už na ceste od nás k vám, všetku zodpovednosť a starostlivosť preberajú uvedené inštitúcie. Brloh nemôže ručiť za chyby tretích strán.

    Kuriér GLS alebo pošty vás bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli pri objednávke. Ak sa vám nebude vedieť dovolať a dohodnúť si s vami čas prevzatia, zásielku nám vráti. Samozrejme nám zaúčtuje aj poštovné od vás k nám. Opätovné poslanie je spojené s opätovným poštovným.
    Prosíme vás preto, aby ste uvádzali telefónne číslo, na ktorom ste skutočne zastihnuteľný. Ušetríte sebe aj nám zbytočné komplikácie a náklady na prepravu. Vopred veľmi pekne ďakujeme.
  • Pri voľbe doručenia kuriérskou službou Slovenskej pošty na jednu z jej pobočiek:
    Balíky posielame prostredníctvom Slovenskej pošty. Zásielku by ste mali dostať do 24 hodín od jej podania - pozor - nie od objednania! Ak je zásielka s vašim tovarom už na ceste od nás k vám, všetku zodpovednosť a starostlivosť preberá uvedená inštitúcia. Brloh nemôže ručiť za chyby tretích strán.

    Pošta vás bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli pri objednávke, a to cez SMS správu. Je už len na vás, aby ste si zásielku v termíne vyzdvihli. Ak tak neurobíte, pošta nám zásielku vráti. Samozrejme nám zaúčtuje aj poštovné od vás k nám. Opätovné poslanie je spojené s opätovným poštovným.

 

Prosíme vás preto, aby ste uvádzali telefónne číslo, na ktorom ste skutočne zastihnuteľný. Ušetríte sebe aj nám zbytočné komplikácie a náklady na prepravu. Vopred veľmi pekne ďakujeme.

c) Vybavenie objednávky prostredníctvom predajne Brloh:

Ak ste si objednali tovar s Prevzatím v predajni, potom sa vašej objednávky ujmú predavači z predajne Brloh, ktorú ste si vybrali na vybavenie vašej objednávky.
Ak predavači majú objednaný výrobok k dispozícii vo svojej predajni, vybavujú objednávky do dvoch dní od zaplatenia za objednávku, podľa poradia v akom prichádzajú. Viac o tom píšeme v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky.
O tom, že vaša objednávka bola vybavená a môžete si objednaný tovar prevziať, vás predajňa upovedomí potvrdzovacím e-mailom.
Bez potvrdenia od predajne nie je možné si objednaný tovar vyzdvihnúť.
K vyzdvihnutiu objednaného tovaru v hodnote do 100,- € (vrátane) je potrebné predložiť PIN kód vašej objednávky.
K vyzdvihnutiu objednaného tovaru v hodnote nad 100,- € je potrebné okrem PIN kódu preukázať, že ste osoba, ktorá objednávku urobila a zaplatila, prípadne poverená osoba. To je možné obvykle pomocou dôveryhodného identifikačného dokladu alebo splnomocnenia.

Ak objednaný výrobok nie je práve v sklade vybranej predajne, ale nachádza sa v inej z našich predajní, prípadne v našom centrálnom sklade, vieme do vybranej predajne presunúť v priebehu niekoľkých dní.
O tom vás, že sa tovar presúva, vás upovedomíme mailom, pričom vám v tomto e-maile spresníme aj dodaciu lehotu.
Niektoré objednávky môžu obsahovať taký výrobok, na ktorý bude potrebné niekoľko dní čakať. Potom sa pozdrží vybavenie celej objednávky, teda aj takých výrobkov, ktoré je možné dodať ihneď.

Ak nebudete reagovať na naše e-maily týkajúce sa uvedených situácií, ozveme sa vám telefonicky alebo iným vhodným spôsobom.

V prípade zložitejších objednávok alebo objednávok väčšieho rozsahu než je obvyklé, vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, aby sme si overili vážnosť objednávky a dohodli platobné a dodacie podmienky.
Preto by sme vás radi požiadali, aby ste nám poskytli čo najpresnejšie kontaktné údaje, odpovedali na naše maily alebo preberali telefonické hovory od nás. Veľmi tým uľahčíte a urýchlite celý proces overovania a potvrdzovania objednávky.
Ak nám na náš overovací mail neodpoviete alebo sa s vami nebudeme vedieť spojiť ani telefonicky, prípadne ak do objednávky nezadáte platné telefónne číslo ani mailovú adresu, objednávku budeme musieť pokladať za žart a zrušiť.

d) Zmena alebo zrušenie objednávky zo strany predávajúceho:

Na strane predávajúceho (to akože nás) môže nastať aj taká situácia (ktorú popisujeme aj v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky), že bude potrebné vašu objednávku alebo predobjednávku po dohode s vami zmeniť, prípadne ju aj jednostranne úplne zrušiť, hlavne z týchto dôvodov:
- predobjednaný produkt nakoniec nebudeme mať v predaji alebo sa podmienky jeho predaja natoľko zmenili, že nie sme schopní daný produkt dodať pri dodržaní podmienok, pri ktorých bola predobjednávka uskutočnená;
- objednaný produkt sa od doby zadania objednávky vypredal a už nie je možné ho dodať pri dodržaní podmienok, pri ktorých bola objednávka uskutočnená;
- pri objednávaní produktu došlo na strane predávajúceho k takej neúmyselnej chybe, ktorá mala za následok výrazné skreslenie informácií o objednávanom produkte tak, že úplným vybavením objednávky (dodaním produktu) na základe týchto informácií vznikne objednávajúcemu zjavne neprimeraný prospech.

Až po e-mailovom alebo telefonickom potvrdení objednávky a po obojstrannom odsúhlasení prípadných zmien podľa vyššie popísaných pravidiel dôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy. 
Od tejto chvíle je objednávka záväzná pre obe strany.

Vzhľadom na to, že v procese vybavovania objednávky sa vyskytuje veľa faktorov, z ktorých niektoré vieme ovplyvniť len čiastočne alebo vôbec, nemôžeme s úplnou istotou garantovať dobu, ktorá prejde od objednania výrobku po jeho dodanie.
Snažíme sa vždy o to, aby celý proces prebehol čo najrýchlejšie a bez problémov.


IV. CENA VYBAVENIA OBJEDNÁVKY



Pri nákupe v hodnote 349,- € a viac neúčtujeme žiadne poplatky za vybavenie objednávky.

Do ceny nákupu sa vám automaticky pripočítajú poplatky v závislosti od spôsobu vybavenia objednávky:

- Pri voľbe prevzatia objednaného tovaru v predajni:

  • pri osobnom vyzdvihnutí vo vybraných predajniach je poplatok za vybavenie objednávky v predajni 2 €

- Pri voľbe doručenia kuriérom GLS na adresu:

  • pri doručení zásielky na vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej služby na dobierku (platba pri doručení), je poplatok za vybavenie objednávky 3,69 €
  • pri doručení zásielky na vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej služby s platbou vopred (platba pred odoslaním), je poplatok za vybavenie objednávky 3,29 €

- Pri voľbe doručenia kuriérom Slovenskej pošty na adresu:

  • pri doručení zásielky na vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej služby na dobierku (platba pri doručení), je poplatok za vybavenie objednávky 3,39 €
  • pri doručení zásielky na vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej služby s platbou vopred (platba pred odoslaním), je poplatok za vybavenie objednávky 2,99 €

- Pri voľbe doručenia na pobočku Slovenskej pošty:

  • pri doručení zásielky na zvolenú pobočku pošty na dobierku (platba pri doručení), je poplatok za vybavenie objednávky 3,39 €
  • pri doručení zásielky na zvolenú pobočku pošty s platbou vopred (platba pred odoslaním), je poplatok za vybavenie objednávky 2,99 €

V. CENY ZA TOVAR



Všetky ceny uvedené na našej stránke sú vrátane aktuálnej sadzby DPH platnej na území Slovenskej republiky, čo napríklad v súčasnosti znamená, že do cien kníh (vrátane elektronických) je už započítaná DPH 10 % a do cien ostatných výrobkov (vrátane digitálnych) v našej ponuke započítavame DPH 20 %.

Pri položkách označených ako predobjednávka sa vám snažíme poskytnúť čo najpresnejšie a najaktuálnejšie informácie. Napriek tomu sa môže stať, že do termínu začatia predaja dôjde k zmenám v špecifikácii výrobku, zmene jeho ceny alebo sa posunie termín začatia predaja. Vzhľadom na to, že tieto faktory nevieme celkom ovplyvniť, vopred si vyhradzujeme možnosť zmeny v uvádzaných vlastnostiach produktov v predobjednávke bez toho, aby sme preberali akékoľvek záväzky, ktoré by mohli z takýchto zmien vyplývať.

Ceny predobjednávok, najmä hier, sú orientačné a často sa stane, že v závislosti s blížiacim sa dátumom vydania klesnú. V takomto prípade samozrejme vybavíme vašu objednávku v aktuálnej cene akú uvidíte v deň vydania (príchodu na trh).

Zaručujeme, že cenu inzerovanú za bežný produkt (= nie predobjednávka) v čase zadania vašej objednávky nebudeme meniť smerom hore. Žiaľ, obvykle ani smerom dole. Proste za aktuálnou cenou si stojíme a ak niečo zdraželo a my sme to zabudli zmeniť v ponuke, je to naša smola. 
Keby ste našli položku s nulovou cenou, ide o chybu systému a budeme radi ak nám takúto chybu nahlásite. Vybavenie objednávky s nulovou cenou však nečakajte.

Ak ste si objednali výrobok, ktorý ešte nebol vyexpedovaný a medzitým sa ocitol v akcii, alebo výpredaji, novú cenu (teda zlacnenú) vám samozrejme priznáme a pošleme zásielku s akčnou cenou.

Ceny za mnohé druhy produktov v našich obchodoch Brloh a v našom e-shope Brloh.sk sa môžu navzájom odlišovať. 

Pri každej položke v našej internetovej ponuke zobrazujeme obvykle iba cenu platnú v e-shope.
Cenu aktuálne platnú v našich predajniach zistíte tak, že kliknete na informačný riadok
Dostupnosť a cena v predajniach .


VI. DIGITÁLNY OBSAH



V našom e-shope je možné kúpiť aj videohry alebo knihy, ktoré existujú len v digitálnej podobe.
Ponuku týchto produktov zobrazujeme v špeciálnej sekcii (odlíšenej okrem iného aj farebne) nazvanej Digital download.
O nákupe digitálnych produktov informujeme v špeciálnych sekciách, do ktorých je možné sa dostať cez červené horné menu našej stránky - posledná záložka vpravo Digital download.
Tu nájdete podstránky Čo je Digital Download?Postupy a návody.
Dôležité informácie o objednávaní takýchto produktov vám poskytujeme aj v informačnom okne, ktoré sa zobrazí po kliknutí na ikonku "i" v pravom hornom rohu popisu produktu.

Základné informácie v skratke:

•  Digital Download znamená zakúpenie licenčného čísla a získanie odkazu prostredníctvom ktorého si hru alebo knihu stiahnete.
•  Tovar neobdržíte vo fyzickej podobe (nedostanete nič kuriérom ako napr. médium, manuál), všetko vám doručíme elektronicky prostredníctvom e-mailu.
•  Od zakúpenia k e-mailu s kódmi ubehne len pár minut. Je to najrýchlejší spôsob nákupu.
•  Pretože nákup prebieha on-line, je ho rovnako možné zaplatiť iba okamžitými on-line platbami (CardPay, TatraPay, Viamo).
•  Zakúpené hry a ich licenčné kľúče uvidíte po prihlásení aj na svojom účte.
•  Hry, ktoré sa kupujú cez Digital Download bývajú väčšinou len v anglickom jazyku. Venujte pozornosť údajom o lokalizácii (jazyku).
•  Pre stiahnutie hry je vhodné mať dostatočne rýchle a nelimitované pripojenie k internetu (mobilné pripojenia nie sú vhodné).
• Doručenie digitálneho produktu kupujúcemu na zadaný e-mail má rovnaký efekt, ako porušenie (rozbalenie) originálneho obalu v prípade fyzického tovaru ktorý obsahuje autorské práva. Takto doručený digitálny tovar už nie je možné vrátiť.
• V prípade platby kartou za digitálny tovar, je možné použiť iba slovenské kreditné karty. Nákupy digitálneho tovaru podliehajú viacnásobnému overeniu platby.



Pár slov na záver, kde ide najmä o veci, ktoré nevysvetľujeme inde v tomto texte a ktoré slušným ľuďom netreba vysvetľovať vôbec.

 

  • Vašu objednávku považujeme za záväznú a tak k nej aj pristupujeme. Preto očakávame, že si aj vy objednávate tovar z vlastnej vôle, vlastným menom, na vlastný účet a so všetkou vážnosťou.
  • Tak ako väčšina ľudí na svete, aj my sme omylní. Preto si vyhradzujeme právo na opravu alebo nápravu zjavných chýb a omylov v ponuke tovarov a služieb na tejto internetovej stránke, tak aby nedošlo k neprimeranému zisku, prípadne vzniku škôd na strane predávajúceho, ani kupujúceho.
  • Ľuďom neomylným, bezchybným, super-čestným a super-pozorným sa za naše slabiny vopred hlboko ospravedlňujeme. Chyby, ktoré urobíte vy, vám my vyčítať nebudeme, práve naopak, pokúsime sa ich spoločne napraviť.

 

Mimosúdne riešenie sporu

V prípade, že dôjde medzi predávajúcim a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:

Slovenská obchodná inšpekcia
ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Prievozská 32, p. p. 29
827 99 Bratislava 27

Spotrebiteľ môže využiť aj platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou, na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.