On-line verzia vašej obľúbenej skládky popkultúry.

Aktuality

AKCIA TAKE 2

21.7.2014
Do 31.júla môžte ušetriť na tituloch od Take 2!

AKCIA 1+1 KOLEKCIA KLASIKY

21.7.2014
Do 31.júla máte možnosť využiť akciu 1+1 na vybrané tituly z Kolekcie Klasiky.
Viac aktualít >

Aplikácia pre Smartphone 

Novinky e-mailom

Zadajte váš email a budeme Vám posielať najnovšie správy.

Brloh na sociálnych sieťach

Partneri

Ako u nás nakupovať?


Obchodné a reklamačné podmienky spoločnosti JRC SK s. r. o. platné pri zásielkovom predaji prostredníctvom internetovej stránky Brloh.sk 


Milí Brloháči,

Vieme, že nie ste na internete po prvý krát v živote, ale nie na škodu prejsť si zopár podstatných maličkostí týkajúcich sa nakupovania v zásielkovom obchode Brloh.sk

Brloh.sk prevádzkuje spoločnosť JRC SK s. r. o., so sídlom v Bratislave, Heydukova ul. č. 12 - 14, IČO: 46818995, IČ pre DPH: SK2023596696.
Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č 84078/B

Brloh.sk operuje na území Európskej únie a dodáva objednaný tovar len konečným spotrebiteľom. Pri objednávaní myslite na to, že:

  • minimálna hodnota objednaného tovaru (bez poplatkov za vybavenie objednávky a spracovanie platby) na adresu doručenia v SR je 3,32 €.
  • minimálna hodnota objednaného tovaru (bez poplatkov za vybavenie objednávky a spracovanie platby) na adresu doručenia mimo územia SR je stanovená na 35 €. Je potrebné tiež počítať s vyššími nákladmi na dopravu.

Ako prvé by sme vás radi upozornili, že Brloh.sk je virtuálna verzia kamenných Brlohov a v tomto on-line priestore sa správa tak ako akýkoľvek iný e-shop. Prosíme, nezamieňajte si Brloh.sk s našimi kamennými predajňami, pretože naše predajne často fungujú v režime odlišnom od e-shopu Brloh.sk.

BrlohTeam e-shopu je vám k dispozícií v pracovných dňoch od 8:30 do 17:00. Ak máte potrebu niečo veľmi súrne kúpiť mimo uvedených prevádzkových hodín virtuálneho Brlohu, neváhajte navštíviť niektorú z predajní Brloh. Nachádzajú sa v obchodných centrách, v každom krajskom meste a otváracia doba je väčšinou každý deň od 9:00 (alebo 10:00) do 21:00.


I. (Ne)REGISTRÁCIA

Ak chcete u nás nakupovať, nemusíte byť registrovaný užívateľ. Ak ním nechcete byť, preskočte celú túto pasáž a zastavte svoj zrak o odsek nižšie.
Registrovaní získavajú určité výhody, ale nikto vás nenúti!

Registráciou získate:

  • zľavy v podobe Brloh Bonusu (zastavené)
  • informácie o novinkách a akciách
  • možnosť sledovania objednávky
  • predvyplnené údaje pri objednávkach
  • prednostné vybavenie vašich objednávok

Pri registrácii, objednávaní tovaru a platení zaň budete požiadaní o poskytnutie údajov o vašej osobe. Tieto sú uchovávané v zabezpečenej databáze a budú použité len pre potreby nášho obchodovania s vami. V žiadnom prípade nebudú tieto informácie poskytované tretím osobám, ani inak komerčne využívané!


II. OBJEDNÁVANIE

Máme na stránke samé úžasné veci, takže potešenie oka na týchto skvelých produktoch vám zaberie určitý čas. Ak však už máte túto fázu za sebou a rozhodli ste sa pre daný produkt, stačí naň kliknúť. Po rozbalení karty produktu sa vám zobrazí opis príslušnej produktovej položky. Obrázky (obálky knihy, či hry, zábery z hrania tzv. gameplay a podobne) nemusia vždy presne zodpovedať konkrétnemu výrobku, ktorý od nás po objednaní dostanete (napríklad rozličné obaly pri rôznych edíciách hier, a podobne). Ručíme však za to, že dôležité vlastnosti výrobku sú v súlade s jeho opisom na tejto stránke.

V prípade, že v dôsledku nejakej nepresnosti alebo chyby v popise výrobku vám vzniknú nejaké škody, nahradíme vám ich bezodkladne primeraným spôsobom.

Zelené tlačidlo s nápisom KÚPIŤ je neprehliadnuteľné. Stlačte ho a to, že sa vami vybraný poklad ocitol v košíku zistíte okamžite. Vyskočí vám informačné okno, ktoré by mohlo byť časom otravné. Mysleli sme aj na to - stačí ho vypnúť a v budúcnosti sa ocitnete už priamo v košíku o čom vám napovie aj červený nápis Obsah košíka. Okrem toho, že tu viete zmeniť napr. počet kusov si môžete všimnúť aj voľbu ďalších dvoch možností:

  • späť na produktovú stránku – znamená pokračovať v nakupovaní, alebo len tak jazdiť hore-dole po stránke a vykukávať, čo všetko máme.
  • pokračovať v objednávaní – idete na ďalší krok (tlačítko Pokračovať v objednávke) Dodávka a platba.

Obsah košíka si môžete kedykoľvek skontrolovať aj kliknutím na ikonku košíka, ktorá sa nachádza v pravej hornej časti obrazovky.
V rámci jednotlivých krokov objednávania sa orientujte pomocou informačných textov uvedených na stránke.

a) Spôsob vybavenia objednávky a doručenie tovaru:

V kroku Dodávka a platba si môžete vybrať možnosť doručenia tovaru z vašej objednávky podľa toho, aká vám najviac vyhovuje.
Informácie o jednotlivých spôsoboch dodávky vám poskytnú krátke popisy pri jednotlivých spôsoboch dodávky.

Len v krátkosti uvádzame, že objednané produkty vám môžeme dodať týmito spôsobmi:

  • Osobné prevzatie objednaného tovaru v predajniach Brloh.
    Výber predajne prevediete v zozname predajní, ktorý sa vám zobrazí pri zaškrtnutí voľby Brloh - prevzatie zásielky v predajni.
    Za objednávku nie je možné zaplatiť v predajni, je potrebné postupovať podľa pokynov, ktoré dostanete od pracovníkov zvolenej predajne.
    Pred prevzatím objednaného tovaru je potrebné počkať na naše avízo o tom, že bola prijatá vaša platba za objednaný tovar a že tovar je pripravený na vami zvolenom mieste prevzatia.

  • Doručenie do balíkomatu systému EasyPack24/7 prevádzkovaného spoločnosťou InTime, na výber je niekoľko desiatok balíkomatov umiestnených na frekventovaných miestach vo významnejších sídlach na Slovensku.
    Výber balíkomatu prevediete v určenom zozname adries, ktorý sa vám zobrazí pri zaškrtnutí voľby Balíkomat - 24 hodín.

  • Doručenie na vami uvedenú adresu (domov, do práce, do školy a podobne) cez kuriérsku službu GLS - General Logistic Systems.
    Výber tohto druhu dopravy zásielky prevediete zaškrtnutím voľby GLS - kuriér na adresu - 24 hodín.
    Adresu na doručenie uvediete v ďalšom kroku vytvárania objednávky (Dodacie údaje).

b) Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky:

Obyčajne expedujeme zásielky do 24 pracovných hodín po potvrdení objednávky alebo po zaplatení za objednávku (pozri aj nižšie do odseku Čo sa deje s objednávkou u nás).

Takmer všetky výrobky z našej ponuky máme v sklade v niektorom Brlohu v počte minimálne jeden kus. Ak si objednáte viac kusov, prípadne tak urobia viacerí Brloháči (kto skôr klikne, ten skôr melie) v priebehu dňa, môže sa stať, že vami objednaný produkt už nebude na sklade a budeme ho musieť doobjednať. V takom prípade vás budeme o dostupnosti ihneď informovať.
Naša ponuka je zložená z niekoľkých čiastkových databáz (predajní), je síce aktualizovaná v reálnom čase, ale napriek tomu sa môže stať, že narazíte na výrobok, ktorý si niekto stihne kúpiť skôr, ako vy dokončíte objednávku.
Ak sa stane takáto nemilá vec a už ste za objednávku zaplatili, obratom vám vrátime peniaze na účet (prípadne adresu) odkiaľ prišli. V takomto prípade máme smolu, obchod musíme zrušiť, čiže prídeme o možný zisk. Z tohto dôvodu sa takmer vždy podarí zohnať, po čom vám srdce piští.

Keď sa nám ani napriek všetkému možnému úsiliu nepodarí ukojiť vašu spotrebiteľskú vášeň, hlboko sa vám ospravedlňujeme.

O dostupnosti jednotlivých výrobkov v našej ponuke vás informujeme pri každej položke v našej ponuke pomocou "statusov" Dostupnosť v predajniach a e-shop odosiela.

    • Status Dostupnosť v predajniach je určený predovšetkým zákazníkom našich predajní alebo pre tých, ktorí majú záujem si objednať tovar cez náš e-shop s osobným prevzatím v predajni Brloh.
      Informuje o tom, či sa daný výrobok nachádza v predajniach Brloh v počte najmenej jeden kus.
      Ak je pri statuse Dostupnosť v predajniach uvedená informácia na sklade, znamená to, že výrobok sa nachádza aspoň v jednej z predajní Brloh minimálne v počte jeden kus.
      Daný výrobok sa nemusí nachádzať vo všetkých našich predajniach, preto je pre správnu orientáciu v ponuke našich predajní rovnako dôležitá aj nasledovná informácia.
      Ak ukážete šípkou svojej myši na text v týchto predajniach, zobrazí sa vám zoznam predajní, kde sa daný výrobok práve nachádza.
    • Medzi zobrazenými výrobkami nájdete aj také, ktoré v predajniach nemáme. Obvykle ide o výrobky, ktoré pripravujeme zaradiť do predaja v budúcnosti.
      V tom prípade sa status Dostupnosť v predajniach nezobrazuje, je nahradený statusom Pripravujeme. K tomuto statusu obvykle uvádzame približný termín začiatku predaja.
      Takýto produkt je možné si vopred zarezervovať a voláme to predobjednávka. Informácie o predobjednávkach nájdete v ďalšej podkapitole.
    • V prípade, že máte záujem objednať si výrobok s osobným prevzatím v niektorej z predajní Brloh, je dobré sa najprv presvedčiť, či sa výrobok vo vami zvolenej predajni práve nachádza.
      Ak tomu tak je, bude vaša objednávka vybavená obvykle do dvoch dní od zaplatenia za objednávku.
      Ak sa aspoň jeden z objednaných výrobkov vo vami vybranej predajni nenachádza, bude vybavená obvykle do týždňa od zaplatenia za objednávku.
      Pri vašej voľbe predajne v procese objednávania (v nákupnom košíku) vás o týchto skutočnostiach bude naša stránka informovať automaticky.
    • Status e-shop odosiela je určený predovšetkým zákazníkom, ktorí si výrobok chcú objednať cez náš e-shop a zásielku si želajú doručiť prostredníctvom kuriérskej služby – buď do balíkomatu alebo na zadanú adresu doručenia.
    • E-shop odosiela ihneď, ak je objednaný výrobok možné expedovať zo skladu nášho internetového obchodu, to znamená, že sa tam výrobok nachádza fyzicky.
      Podmienkou je, aby vaša objednávka bola korektne zadaná a potvrdená, o čom sa dozviete z notifikačného e-mailu, ktorý bude doručený na e-mailovú adresu zadanú pri objednávaní.
      Ďalšou podmienkou na okamžité odoslanie zásielky je to, že v prípade voľby platenia prevodom, cez CardPay alebo Tatrapay ju objednávajúci preukázateľne uhradil.
      Objednávky prijaté v pracovný deň po 15:00 sú vybavované obvykle až na nasledujúci pracovný deň.
      Objednávky prijaté počas voľných dní a dní pracovného pokoja sú vybavované obvykle až na nasledujúci pracovný deň.
    • E-shop odosiela do 48 hodín alebo do 7 dní v prípade, že sa objednaný výrobok nenachádza v sklade e-shopu, je potrebné ho presunúť z inej predajne Brloh, nášho centrálneho skladu alebo zo skladu dodávateľa.
      Takisto primerane platia podmienky z predchádzajúceho odseku.

c) Predobjednávka:

Špeciálna služba, v ktorej si môžete rezervovať produkt často za zvýhodnenú cenu, alebo s nejakým bonusom určeným výhradne pre predobjednávateľov.
Ide o výrobok, ktorý ešte nebol uvedený na trh a tak ceny a dátum vydania, ktoré uvádzame pri statuse Pripravujeme sú orientačné a môžu sa bez upozornenia kedykoľvek zmeniť. Vychádzame z informácií tretích strán a nemôžeme ručiť za prípadne zmeny ceny, dátumu vydania, alebo obsahu.

Často sú dátumy vydania nastavené na dobu dlhšiu ako mesiac a preto nie je možné vytvoriť si objednávku spoločne s produktom, ktorý je bežne dostupný. Takto by ste totiž mohli čakať na bežný produkt zbytočne aj niekoľko mesiacov v závislosti od toho aký výrobok ste si v predobjednávkach vybrali. Veríme, že tým získate tiež lepší prehľad o svojich objednávkach.

Prečo využívať predobjednávky?

  • Obvykle zvýhodnená cena
  • Skoro vždy nejaký bonus navyše
  • Garancia prednostného vybavenia vašej objednávky hneď po naskladnení tovaru
  • Včas si viete zariadiť svoj súkromný rozpočet a nasporiť si na produkt do doby jeho vydania
  • Zvyšujete svoje šance, že sa produkt ujde práve vám! Najmä pri luxusných figúrkach, soškách a replikách, ktoré sú obyčajne vydané v kusovo veľmi obmedzenej sérií sa stáva, že sa medzi zberateľmi rozchytajú dávno pred dátumom vydania. V tom čase sa vám už nemusí ujsť! Vytvorením predobjednávky svoje šance rapídne vylepšíte!

Predobjednávku je možné zadať so spôsobom doručenia do balíkomatu alebo na vami zadanú adresu.
Takisto je možné si predobjednať výrobok s osobným vyzdvihnutím v predajni Brloh.
Pre tieto spôsoby predobjednania platí režim nákupu v našom e-shope. To znamená napríklad aj to, že k nákupu budú účtované aj poplatky za prepravu a spracovanie platby. Alebo aj to, že pri vyzdvihnutí predobjednaného výrobku nebudete môcť v predajni aj zaplatiť.

Predobjednávku je možné zadať aj osobne priamo v nejakej z predajní Brloh - získate tak všetky výhody nášho predobjednávkového systému a ušetríte na poplatkoch za vybavenie objednávky cez internetový obchod.
Ceny predobjednávaných výrobkov v predajniach Brloh sa môžu líšiť od cien v internetovom obchode Brloh.sk.
Pozor, ak si chcete niečo predobjednať v predajni Brloh musíte tak urobiť priamo v danej predajni, ktorú ste si vybrali - osobne, e-mailom, alebo telefonicky.
Tento spôsob predobjednania výrobku podlieha režimu nákupu v našich predajniach.
To znamená napríklad aj to, že k nákupu nebudú účtované aj poplatky za prepravu a spracovanie platby. Alebo aj to, že pri vyzdvihnutí predobjednaného výrobku budete môcť v predajni aj zaplatiť.

d) Dodacie údaje:

Ak ste registrovaný užívateľ, údaje už budete mať vyplnené.
Fakturačná adresa a adresa doručenia sa však môže niekedy líšiť. Ak si želáte poslať zásielku napr. na pracovisko, alebo kamkoľvek inde než sú vaše prednastavené údaje, zmeňte adresu doručenia a my vám tam balík zašleme.

e) Platba:

Podľa toho akú možnosť doručenia ste si zvolili, máte možnosť zaplatiť za objednané produkty nasledujúcimi spôsobmi:

  • Na dobierku - kuriérovi pri doručení zásielky - zásielka k vám poputuje obchodným balíkom a pri jej preberaní zaplatíte v hotovosti do rúk kuriérovi,
  • Na dobierku - platobnou kartou pri doručení zásielky - zásielku si vyzdvihnete vo vami určenom balíkomate EasyPack24/7 a zaplatíte zaň platobnou kartou na POS terminále balíkomatu; táto možnosť platby sa dá vybrať len v prípade dodania zásielky do balíkomatu
  • Online bankovým prevodom - TatraPay - pre odoslaním zásielky - pre majiteľov účtov v Tatra banke - platba prebehne prevodom z vášho účtu,
  • Online platobnou kartou - CardPay - pred odoslaním zásielky - pre držiteľov platobných kariet, ktorých logá sú uvedené v spodnej (šedej) časti tejto stránky.
  • Bankovým prevodom - pred odoslaním zásielky - pre tých, čo chcú platiť bezhotovostne, ale nemajú platobnú kartu (sú aj takí?), alebo nemajú účet vedený v Tatra banke.
  • Brloh Bonusom, alebo jeho kombináciou s vyššie uvedenými druhmi platieb. Viac o Brloh Bonuse sa dočítate kliknutím na linku Klubové zľavy.

VYSVETLIVKY (Doplňujúce informácie):

Pri voľbe možnosti Doručenie kuriérom, Balíkomat, alebo Prevzatie v predajni a súčasne zadaní platby cez TatraPay alebo CardPay, budete po ukončení objednávky – teda kliknutím na "Záväzne objednať" presmerovaný na stránku banky (zabezpečené pripojenie), kde podľa pokynov banky prevediete platbu.
V prípade platby cez CardPay kuriér vydá zásielku len držiteľovi karty, ktorou sa platilo. Predvídajte a myslite na to už pri objednávaní!

Pri voľbe možnosti Doručenie kuriérom, Balíkomat alebo Prevzatie v predajni a súčasne zadaní platby prevodom z vášho bankového účtu – po kliknutí na "Záväzne objednať" ukončíte svoj nákup.
Následne vám náš automat pošle e-mailom inštrukcie na zaplatenie za objednávku, podľa ktorých je potrebné postupovať pri platení.
Presné dodržanie všetkých pokynov je potrebné k tomu, aby bola vaša objednávka vybavená bez zdržania a iných komplikácií.
Úhradu je potrebné previesť čo najskôr.
Ak tak neurobíte do 7 dní od uskutočnenia objednávky, váš záväzok vám pripomenieme prostredníctvom e-mailovej upomienky.
Ak tak neurobíte do 14 dní od uskutočnenia objednávky, tak túto objednávku automaticky zrušíme.
Bez správne prevedenej úhrady nemôžeme objednávku vybaviť.

f) Zhrnutie objednávky:

V tomto záverečnom výpise si môžete skontrolovať čo a kam ste si objednali, za koľko, aký bonus ste získali (platí len pre registrovaných) a máte ešte šancu svoju objednávku doplniť, alebo naopak nejakú položku vyhodiť, a pod. ...

A je tu veľké finále! Zaškrtnite okienko Súhlasím s obchodnými podmienkami, potom stlačte Záväzne objednať a ak sa vám objaví na monitore záverečná ďakovačka a príde vám do pár sekúnd notifikačný e-mail – všetko prešlo hladko.
Pozor, spomenutý notifikačný e-mail nemusí byť vždy záväzným potvrdením objednávky, iba informáciou o tom, že vaša objednávka bola zaregistrovaná do databázy.

g) Stornovanie objednávky:

Až do definitívneho mailového alebo telefonického potvrdenia objednávky podľa kapitoly nižšie máte možnosť ju zrušiť.
Stačí, že nás o tom poinformujete písomne - na email objednavky@brloh.sk alebo telefonicky - na telefónnom čísle 02 3214 4783.
Alebo tak môžete urobiť v priebehu procesu potvrdzovania, či overovania objednávky.

h) Sledovanie objednávky:

Ak ste registrovaný užívateľ, môžete vo svojom Profile sledovať stav vybavovania objednávky v záložke Moje objednávky.


III. ČO SA DEJE S OBJEDNÁVKOU U NÁS?

a) Notifikačné (potvrdzovacie) e-maily:

Ak ste vašu objednávku zadali správne, náš automat vám e-mailom pošle oznámenie, že objednávka je zaregistrovaná v našej databáze.
V tomto oznámení nájdete všetky dôležité informácie o vašej objednávke s údajmi, aké ste si sami zadali pri objednávaní.
V prípade, že ste si zvolili platbu Prevodom, súčasťou tohto e-mailu budú aj pokyny na prevedenie platby.
Ak ste si zvolili Prevzatie v predajni, súčasťou notifikačného e-mailu bude aj jedinečný PIN kód, pomocou ktorého sa pri vyzdvihnutí objednaného tovaru v predajni identifikujete a bez ktorého vám nebude objednaný tovar vydaný.
V prípade, že ste si zvolili Prevzatie v predajni, očakávajte, že vás bude prostredníctvom e-mailu alebo aj telefonicky kontaktovať predajňa Brloh, ktorú ste si zvolili pri objednávaní.
Na tieto maily od nás nemusíte odpovedať, slúžia len na to, aby sme vás informovali o priebehu vybavovania objednávky.

b) Expedícia zásielky prostredníctvom e-shopu:

Ak ste si objednali tovar s doručením do balíkomatu alebo s doručením na vami uvedenú adresu, potom sa vašej objednávky ujmú pracovníci e-shopu.
Ak pracovníci nášho e-shopu majú objednaný výrobok k dispozícii vo svojom sklade, vybavujú objednávky ihneď, podľa poradia v akom prichádzajú. Viac o tom píšeme v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky.
Ak pri vybavovaní objednávky nenastanú žiadne komplikácie, pracovníci nášho e-shopu vás už nebudú kontaktovať – vašu objednávku vybavia bez čakania.
Je možné, že nejaké komplikácie predsa len budú. Potom s vami budú naši obchodníci veľmi čulo komunikovať, aby ste sa spoločne dopracovali k úspešnému vybaveniu objednávky.

Ak objednaný výrobok nie je práve v sklade e-shopu, ale nachádza sa v inej z našich predajní, vieme ho presunúť v priebehu niekoľkých dní.
O tom vás takisto upovedomíme mailom, pričom vám v tomto e-maile spresníme aj dodaciu lehotu.
Niektoré objednávky môžu obsahovať taký výrobok, na ktorý bude potrebné niekoľko dní čakať. Potom sa pozdrží vybavenie celej objednávky, teda aj takých výrobkov, ktoré je možno odoslať ihneď.
Ak nebudete ragovať na naše e-maily týkajúce sa uvedených situácií, ozveme sa vám telefonicky alebo iným vhodným spôsobom.

V prípade zložitejších objednávok alebo objednávok väčšieho rozsahu než je obvyklé, vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, aby sme si overili vážnosť objednávky a dohodli platobné a dodacie podmienky.
Preto by sme vás radi požiadali, aby ste nám poskytli čo najpresnejšie kontaktné údaje, odpovedali na naše maily alebo preberali telefonické hovory od nás. Veľmi tým uľahčíte a urýchlite celý proces overovania a potvrdzovania objednávky.
Ak nám na náš overovací mail neodpoviete alebo sa s vami nebudeme vedieť spojiť ani telefonicky, prípadne ak do objednávky nezadáte platné telefónne číslo ani mailovú adresu, objednávku budeme musieť pokladať za žart a zrušiť.               

O tom, že vaša objednávka bola vybavená, vás upovedomíme potvrdzovacím e-mailom a po odoslaní zásielky s objednaným výrobkom vám takisto e-mailom potvrdíme aj prevzatie zásielky na prepravu kuriérskou službou.
V prípade, že ste si vybrali doručenie zásielky do balíkomatu, obdržíte aj potvrdzovaciu SMS s kódom na otvorenie príslušného priečinku vo vami vybranom balíkomate.

Balenie a kontrola zásielok

Snažíme sa tovar baliť čo najkvalitnejšie, aby vám prišiel v poriadku. Výrobky pred odoslaním kontrolujeme, čiže napríklad videohry vám prídu bez ochrannej fólie od výrobcu. Tým sa snažíme eliminovať situácie, keď v knihe chýbajú tri strany, v krabici s hrou nie sú priložené inštalačné kódy, sú poškodené médiá alebo v balení s tromi DVD jedno z nich chýba.
Stretnete sa s tým aj v našich kamenných predajniach.
Samozrejme, nerozbaľujeme balíčky so zberateľskými kartovými hrami.

Odoslanie zásielky

  • Pri voľbe doručenia do balíkomatu EasyPack24/7:
    Balík je prepravovaný prostredníctvom špedičnej firmy InTime, ktorá prevádzkuje systém balíkomatov EasyPack24/7.  O uložení zásielky v balíkomate budete vyrozumení prostredníctvom SMS poslanej na vami určené mobilné telefónne číslo. Zásielka bude uložená vo vami zvolenom balíkomate počas 72 hodín od obdržania SMS - pozor - nie od objednania!
    Adresu balíkomatu, do ktorého si želáte dopraviť vašu zásielku si volíte pri objednávaní.
    Ak je zásielka s vašim tovarom už na ceste od nás k vám, všetku zodpovednosť a starostlivosť preberá spoločnosť InTime. Brloh nemôže ručiť za chyby tretích strán.

    Jedinečný kód na otvorenie schránky v balíkomate, kde sa nachádza vaša zásielka vám bude doručený prostredníctvom SMS na telefónne číslo, ktoré ste uviedli pri objednávke. Ak ho uvediete nesprávne alebo neuvediete vôbec, nebudete si vedieť schránku v balíkomate otvoriť a zásielka sa nám vráti. Prepravca nám zaúčtuje aj náklady na vrátenie zásielky. Opätovné poslanie zásielky k vám je spojené s opätovným poštovným..
  • Pri voľbe doručenia kuriérskou službou:
    Balíky posielame prostredníctvom špedičnej firmy GLS General Logistics Systems. Zásielku by ste mali dostať do 24 hodín od jej podania - pozor - nie od objednania! Ak je zásielka s vašim tovarom už na ceste od nás k vám, všetku zodpovednosť a starostlivosť preberá uvedená firma. Brloh nemôže ručiť za chyby tretích strán.

    Kuriér GLS vás bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli pri objednávke. Ak sa vám nebude vedieť dovolať a dohodnúť si s vami čas prevzatia, zásielku nám vráti. Samozrejme nám zaúčtuje aj poštovné od vás k nám. Opätovné poslanie je spojené s opätovným poštovným.
    Prosíme vás preto, aby ste uvádzali telefónne číslo, na ktorom ste skutočne zastihnuteľní. Ušetríte sebe aj nám zbytočné komplikácie a náklady na prepravu. Vopred veľmi pekne ďakujeme.

c) Vybavenie objednávky prostredníctvom predajne Brloh:

Ak ste si objednali tovar s Prevzatie v predajni, potom sa vašej objednávky ujmú predavači z predajne Brloh, ktorú ste si vybrali na vybavenie vašej objednávky.
Ak predavači majú objednaný výrobok k dispozícii vo svojej predajni, vybavujú objednávky ihneď, podľa poradia v akom prichádzajú. Viac o tom píšeme v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky.
O tom, že vaša objednávka bola vybavená a môžete si objednaný tovar prevziať, vás predajňa upovedomí potvrdzovacím e-mailom.
Bez potvrdenia od predajne nie je možné si objednaný tovar vyzdvihnúť.
K vyzdvihnutiu objednaného tovaru v hodnote do 100,- € (vrátane) je potrebné predložiť PIN kód vašej objednávky.
K vyzdvihnutiu objednaného tovaru v hodnote nad 100,- € je potrebné okrem PIN kódu preukázať, že ste osoba, ktorá objednávku urobila a zaplatila, prípadne poverená osoba. To je možné obvykle pomocou dôveryhodného identifikačného dokladu alebo splnomocnenia.

Ak objednaný výrobok nie je práve v sklade vybranej predajne, ale nachádza sa v inej z našich predajní, prípadne v našom centrálnom sklade, vieme do vybranej predajne presunúť v priebehu niekoľkých dní.
O tom vás, že sa tovar presúva, vás upovedomíme mailom, pričom vám v tomto e-maile spresníme aj dodaciu lehotu.
Niektoré objednávky môžu obsahovať taký výrobok, na ktorý bude potrebné niekoľko dní čakať. Potom sa pozdrží vybavenie celej objednávky, teda aj takých výrobkov, ktoré je možné dodať ihneď.

Ak nebudete reagovať na naše e-maily týkajúce sa uvedených situácií, ozveme sa vám telefonicky alebo iným vhodným spôsobom.

V prípade zložitejších objednávok alebo objednávok väčšieho rozsahu než je obvyklé, vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, aby sme si overili vážnosť objednávky a dohodli platobné a dodacie podmienky.
Preto by sme vás radi požiadali, aby ste nám poskytli čo najpresnejšie kontaktné údaje, odpovedali na naše maily alebo preberali telefonické hovory od nás. Veľmi tým uľahčíte a urýchlite celý proces overovania a potvrdzovania objednávky.
Ak nám na náš overovací mail neodpoviete alebo sa s vami nebudeme vedieť spojiť ani telefonicky, prípadne ak do objednávky nezadáte platné telefónne číslo ani mailovú adresu, objednávku budeme musieť pokladať za žart a zrušiť.

d) Zmena alebo zrušenie objednávky zo strany predávajúceho:

Na strane predávajúceho (to akože nás) môže nastať aj taká situácia (ktorú popisujeme aj v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky), že bude potrebné vašu objednávku alebo predobjednávku po dohode s vami zmeniť, prípadne ju aj jednostranne úplne zrušiť, hlavne z týchto dôvodov:
                - predobjednaný produkt nakoniec nebudeme mať v predaji alebo sa podmienky jeho predaja natoľko zmenili, že nie sme schopní daný produkt dodať pri dodržaní podmienok, pri ktorých bola predobjednávka uskutočnená;
                - objednaný produkt sa od doby zadania objednávky vypredal a už nie je možné ho dodať pri dodržaní podmienok, pri ktorých bola objednávka uskutočnená;
                - pri objednávaní produktu došlo na strane predávajúceho k takej neúmyselnej chybe, ktorá mala za následok výrazné skreslenie informácií o objednávanom produkte tak, že úplným vybavením objednávky (dodaním produktu) na základe týchto informácií vznikne objednávajúcemu zjavne neprimeraný prospech.

Až po e-mailovom alebo telefonickom potvrdení objednávky a po obojstrannom odsúhlasení prípadných zmien podľa vyššie popísaných pravidiel dôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy.
Od tejto chvíle je objednávka záväzná pre obe strany.

Vzhľadom na to, že v procese vybavovania objednávky sa vyskytuje veľa faktorov, ktoré vieme ovplyvniť len čiastočne alebo vôbec, nemôžeme s úplnou istotou garantovať dobu, ktorá prejde od objednania výrobku po jeho dodanie.
Snažíme sa vždy o to, aby celý proces prebehol čo najrýchlejšie a bez problémov.

IV. CENY ZA VYBAVENIE OBJEDNÁVKY, SPRACOVANIE PLATBY A DOPRAVU ZÁSIELOK

Do ceny nákupu sa vám automaticky pripočítajú poplatky v závislosti od spôsobu vybavenia objednávky, doručenia tovaru a formy platenia, ktoré ste si vybrali pri objednávaní:

- Pri voľbe prevzatia objednaného tovaru v predajni:

  • pri osobnom vyzdvihnutí vo vybraných predajniach je poplatok za vybavenie objednávky v predajni 2,- €

- Pri voľbe doručenia do balíkomatu EasyPack24/7:

  • pri doručení zásielky do balíkomatu je poplatok za doručenie 2,50 €

- Pri voľbe doručenia kuriérom:

  • pri doručení zásielky na vami zadanú adresu prostredníctvom kuriérskej služby je poplatok za doručenie 3,- €

K týmto základným poplatkom za doručenie zásielky alebo vybavenie objednávky v predajni je nutné pripočítať poplatok za spracovanie platby.

- Pri voľbe dobierky platenej platobnou kartou:

  • cena 0,79 €

- Pri voľbe platby bankovým prevodom:

  • cena 0,00 €

- Pri voľbe dobierky v hotovosti (platba kuriérovi):

  • cena 0,69 €

- Pri voľbe platby online cez služby CardPay alebo TatraPay:

  • cena 0,29 €

Pre lepšiu orientáciu a pre menej zdatných v počtoch uvádzame súhrné ceny najčastejšie sa vyskytujúcich kombinácií doručenia a platieb:

- osobné prevzatie tovaru v predajni s platbou prevodom = 2,- €
- osobné prevzatie tovaru v predajni s platbou cez CardPay alebo TatraPay = 2,29 €
- doručenie do balíkomatu s platbou prevodom = 2,50 €
- doručenie do balíkomatu na dobierku platenú kartou = 3,29 €
- doručenie do balíkomatu s platbou cez CardPay alebo TatraPay = 2,79 €
- doručenie na adresu (kuriérom) s platbou prevodom = 3,- €
- doručenie na adresu (kuriérom) s platbou cez CardPay alebo TatraPay = 3,29 €
- doručenie na adresu (kuriérom) na dobierku = 3,69 €

V. CENY ZA VÝROBKY

Všetky ceny uvedené na našej stránke sú vrátane aktuálnej sadzby DPH platnej na území Slovenskej republiky, čo napríklad v súčasnosti znamená, že do cien kníh je už započítaná DPH 10 % a do cien ostatných výrobkov v našej ponuke započítavame DPH 20 %.

Pri položkách označených ako predobjednávka sa vám snažíme poskytnúť čo najpresnejšie a najaktuálnejšie informácie. Napriek tomu sa môže stať, že do termínu začatia predaja dôjde k zmenám v špecifikácii výrobku, zmene jeho ceny alebo sa posunie termín začatia predaja. Vzhľadom na to, že tieto faktory nevieme celkom ovplyvniť, vopred si vyhradzujeme možnosť zmeny v uvádzaných vlastnostiach produktov v predobjednávke bez toho, aby sme preberali akékoľvek záväzky, ktoré by mohli z takýchto zmien vyplývať.

Ceny predobjednávok, najmä hier, sú orientačné a často sa stane, že v závislosti s blížiacim sa dátumom vydania klesnú. V takomto prípade samozrejme vybavíme vašu objednávku v aktuálnej cene akú uvidíte v deň vydania (príchodu na trh).

Zaručujeme, že cenu inzerovanú za bežný produkt v čase zadania vašej objednávky nebudeme meniť smerom hore. Žiaľ, obvykle ani smerom dole. Proste za aktuálnou cenou si stojíme a ak niečo zdraželo a my sme to zabudli zmeniť v ponuke, je to naša smola.
Keby ste našli položku s nulovou cenou, ide o chybu systému a budeme radi ak nám takúto chybu nahlásite. Vybavenie objednávky s nulovou cenou však nečakajte.

Ak ste si objednali výrobok, ktorý ešte nebol vyexpedovaný a medzitým sa ocitol v akcii, alebo výpredaji, novú cenu (teda zlacnenú) vám samozrejme priznáme a pošleme zásielku s akčnou cenou.

Ceny za mnohé druhy produktov v našich obchodoch Brloh a v našom e-shope Brloh.sk sa môžu navzájom odlišovať. Pri každej položke v našej internetovej ponuke zobrazujeme obvykle dve ceny, pričom platí, že:

  • cena označená ako Cena v E-shope je cena, za ktorú ponúkame výrobok v internetovom Brlohu (e-shop) a je platná len pre nákup prostredníctvom tohto e-shopu.
  • cena označená ako Cena v predajniach je cena, za ktorú príslušnú položku kúpite v predajniach Brloh.

Ak sa Cena v E-shope a Cena v predajniach zhodujú, znamená to jediné - za rovnakú cenu kúpite produkt v kamennej aj internetovej predajni.

 

VI. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

Tovar by ste mali dostať tak, ako ste si ho objednali. Ale nezaškodí čítať ďalšie body, aby ste vedeli, čo robiť, ak tomu tak náhodou nie je.

  • Ak ste už pri preberaní od prepravcu zistili, že zásielka k vám dofrčala zjavne poškodená, prípadne nekompletná, spíšte s ním o tejto veci zápis. Za túto záležitosť totiž ručí prepravca a nie my. Zásielku nepreberte!
    Ak sa vám takáto vec stane pri preberaní zásielky v balíkomate, ponechajte zásielku v schránke balíkomatu. Na ovládacom paneli balíkomatu zvoľte možnosť Vrátiť zásielku - reklamácia a ďalej pokračujte podľa pokynov na informačnom paneli balíkomatu.
    Týmito postupmi zabezpečíte, že škodu zaplatí ten, kto ju spôsobil, čiže prepravca. Na reklamácie tohto druhu, ktoré oznámite neskôr (prepravcovi alebo nám) nemôžeme brať zreteľ.
  • Ak ste nedostatky na obsahu zásielky zistili až po otvorení obalu zásielky, okamžite nás kontaktujte. Máte na to 2 pracovné dni od doručenia. Ak ste nám stihli takéto nedostatky na zásielke vyhodiť na oči do týchto dvoch dní, napravíme to na naše náklady. Po uplynutí tejto doby neuznávame reklamácie týkajúce sa kompletnosti, či prípadného poškodenia dodaného tovaru.

Záručná lehota na skryté vady výrobkov (také, ktoré sa nedali zistiť po vybalení obsahu dodávky) je 24 mesiacov, ak nie je písomne uvedené inak.
V prípade výrobkov v kategórii preowned (hrané) hry je záručná lehota skrátená na 12 mesiacov od dátumu kúpy, pretože ide o používané výrobky.

a) Ako uplatniť reklamáciu

Reklamáciu si môžete uplatniť osobne v sídle nášho internetového obchodu, alebo zaslaním produktu poštou, ako obyčajný balík (v prípade väčšej hodnoty poistený) na adresu, odkiaľ bol balík odoslaný.
Rovnako môžete uplatniť reklamáciu aj v predajniach Brloh.
V určitých prípadoch zabezpečuje vybavovanie reklamácií a technickú podporu priamo výrobca produktu alebo ním poverená servisná organizácia. Ak sa vám na takomto produkte vyskytne nejaký technický problém, odkážeme vás vo veci jeho riešenia práve na ich adresy.
V súčasnosti sú takto vybavovaní predovšetkým zákazníci spoločnosti Microsoft, Electronic Arts, Ubi Soft a podobne.

Nezabudnite priložiť presný popis závady a v prípade PC hier aj konfiguráciu počítača.

Reklamačný postup je štandardný - podľa Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa. V skratke sa u nás deje toto:

  • Preveríme oprávnenosť reklamácie.
  • Reklamovať možno len výrobok, ktorý preukázateľne mal vady už v čase kúpy (pri prevzatí kupujúcim).
  • Výrobok má vadu vtedy, ak nespĺňa vlastnosti výslovne vymienené alebo obvyklé alebo ho bez zavinenia kupujúceho nemožno používať na účely, na ktoré je výrobok určený.

K prípadnej reklamácii potrebujete:

  • reklamovaný výrobok spolu so všetkým príslušenstvom, ktoré v balení bolo (manuály, inštalačné kódy, a. p.),
  • pokladničný doklad alebo faktúru a záručný list (len v prípade, že vám bol vydaný).

Za vadu výrobku sa nepovažujú situácie, keď:

  • Výrobok, najmä videohry a príslušenstvo nefunguje kvôli nedostatkom Vášho hardware alebo software.
  • Výrobok, najmä videohry a príslušenstvo neviete sami nainštalovať, alebo ovládať, ak ste boli pri nákupe upozornení na všetky jeho podstatné vlastnosti.
  • Výrobok je zjavne mechanicky poškodený alebo len opotrebovaný bežným užívaním.
  • Výrobok nemá náležitosti potrebné k reklamácii.
  • Výrobok je po záruke - doba, ktorá uplynula od jeho kúpy v čase jeho reklamovania prekročila záručnú lehotu.
  • Za dôvod na reklamáciu výrobku nepovažujeme tiež, ak sa vám napr. kniha nepáčila, hra bola príliš krátka, rozbalenú a opotrebovanú spoločenskú hru nemám s kým hrať, prípadne "stratil som kocku", atď...

Špeciálnym prípadom sú inštalačné a iné kódy pri PC a videohrách, ktoré sú určené na hranie on-line (cez internet) alebo sa musia on-line registrovať, či overovať.

Za ich správnosť, prípadne za funkčnosť celého on-line systému ručí vydavateľ alebo prevádzkovateľ hry. Brloh, ako predajca, je zodpovedný len za správnu kvalitu médií, prikladanej dokumentácie alebo obalu a z toho vyplývajúcich vlastností PC alebo videohry. Preto sa s prípadnými sťažnosťami vo veciach nesprávnych, zneužitých, či inak nefunkčných kódov musíte obracať priamo na vydavateľov, či prevádzkovateľov.

Reklamovať nemožno ani nesprávne počty kariet v balíčkoch a ich zloženie (napr. Magic, a podobne).

V uvedených prípadoch síce výrobok na reklamačné konanie preberieme, ale takáto reklamácia bude pravdepodobne okamžite zamietnutá. Skôr, kým sa rozhodnete podstúpiť reklamačný proces, uistite sa, že sa na vás nevzťahuje ziaden z uvedených bodov.

Reklamované výrobky obvykle posielame na odborné posúdenie oprávneným osobám (organizáciám), ktoré reklamovaný výrobok odskúšajú.

Keď sa po preskúšaní ukáže reklamácia ako neoprávnená, reklamáciu zamietneme, pričom o zamietnutí reklamácie a dôvodoch zamietnutia bude reklamujúci písomne informovaný.

Po predložení potrebných vecí a splnení potrebných podmienok preberieme reklamovaný výrobok na reklamačné konanie, o čom vám vystavíme doklad.

b) Čo sa deje ak je reklamácia oprávnená

V prípade, že reklamácia je oprávnená (výrobok bol vadný v čase jeho kúpy), zabezpečíme odstránenie vady jeho opravou alebo výmenou za bezchybný výrobok.

Ak nevieme zabezpečiť odstránenie vady, vrátime vám peniaze, alebo vám s vašim súhlasom ponúkneme produkt v zodpovedajúcej cene na výmenu.

Na počkanie vymeníme hlavne oprávnene reklamované knihy a komiksy (ak máme na sklade). V prípade hier a príslušenstva posielame produkt na výmenu (alebo na opravu - ak je závada opraviteľná) autorizovanému zástupcovi danej značky, prípadne priamo výrobcovi. U hier sa závada môže vyriešiť aj pomocou softvérovej opravy (patchu), či zmenou nastavenia hracieho zariadenia podľa rád od výrobcu hry. Tento proces môže pár týždňov trvať, ale nebude to viac, než 30 dní. V opačnom prípade máte nárok na vrátenie peňazí, alebo na výmenu za nový výrobok.

Ak sa rozhodnete pre vrátenie peňazí, pošleme vám ich rovnakou cestou, ako k nám prišli, na naše náklady.

Pokusom o reklamáciu výrobku bez dokladu o jeho zakúpení len zbytočne strácate čas. V takomto prípade pre vás nevieme nič urobiť len reklamáciu zamietnuť!
Výrobok zakúpený osobne v niektorej z našich kamenných predajní je možné reklamovať opäť len osobne v niektorej z predajní siete Brloh, pričom by sme boli radi (ale nie je to podmienkou), keby to prebehlo v tej istej predajni (kde bol reklamovaný tovar zakúpený).


VII. VRÁTENIE ZAKÚPENÉHO VÝROBKU ZÁKAZNÍKOM A REFUNDÁCIA KÚPNEJ CENY

Na začiatok tejto kapitoly upozorňujeme, že v predajnej sieti Brloh treba rozlišovať medzi rôznymi spôsobmi, akými ste si výrobok u nás kúpili.
Výrobok sa u nás dá kúpiť:
 
a)
Osobne v niektorej z predajní Brloh, pričom výrobok nebol objednaný ani predobjednaný prostredníctvom e-shop Brloh.sk, bol v predajni zaplatený a aj prevzatý.
V tomto prípade platia obchodné (aj reklamačné) podmienky platné pre predajne Brloh.
Jedným z dôsledkov uplatnenia obchodných podmienok predajní Brloh je to, že produkt zakúpený osobne v niektorej z našich kamenných predajní vo všeobecnosti nie je možné vrátiť (odstúpiť od kúpnej zmluvy s vrátením kúpnej ceny) ani vymeniť za iný produkt.

Ale existujú tri výnimky:

    • Dohoda o výmene výrobku za iný, ktorú schvaľuje vedúci predajne. Je možná predovšetkým u kníh, komiksov, hardvéru (zásadne nepoužívaných) a takmer nemožná pri ostatných druhoch výrobkov v našej ponuke.

    • Odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade opakovanej oprávnenej reklamácie vadného výrobku. Za viackrát opakovanú vadu sa obvykle považuje výskyt rovnakej vady viac ako dvakrát.

    • Odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade nemožnosti zabezpečiť odstránenie vady na reklamovanom výrobku.

b)
Prostredníctvom objednávky alebo predobjednávky v e-shope Brloh.sk, pričom nezáleží na tom, či bol výrobok zaslaný na adresu, do balíkomatu alebo bola objednávka vybavená v niektorej z predajní Brloh.
V tomto prípade platia obchodné (aj reklamačné) podmienky platné pre e-shop a ktoré práve čítate. 

Ak ste sa pri kúpe produktu cez tento zásielkový obchod pomýlili, nepáči sa vám alebo tričko je vám veľké/malé a vrátený výrobok nemá vady alebo poškodenia spôsobené spotrebiteľom (užívateľom), máte nárok na vrátenie peňazí.
Svoje rozhodnutie nám prosím oznámte písomne v lehote do 14 dní od doručenia (alebo osobného prevzatia) zakúpeného výrobku, ideálne na formulári na linku uvedenom o pár riadkov nižšie.
 
Samozrejme, spätné zaslanie tovaru, ktorý pri jeho predaji nemal žiadne vady, prebehne na vaše náklady.
Pozor, musíte tak učiniť do 14 dní od písomného oznámenia vôle odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Rozhodne tak nerobte prostredníctvom dobierky alebo inej zásielky, ktorú je potrebné pri prijatí vyplatiť – takéto zásielky nikdy nepreberáme.
Pošlite výrobok, ktorý chcete vrátiť bežnou poštovou zásielkou alebo prostredníctvom kuriéra na našu adresu.
Môžete to urobiť aj v predajni Brloh, ale len v prípade, že ste objednaný tovar preberali v predajni Brloh. Vrátenie je možné len v tej istej predajni.
Za vrátenie tovaru v tejto lehote neúčtujeme žiadne dodatočné poplatky. Vrátime vám celú čiastku zaplatenú za tovar a súvisiace služby do 14 dní od doručenia vášho písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy, rovnakou cestou, akou k nám od vás peniaze prišli.
Pri netrpezlivom očakávaní vašich peniažkov prosím myslite na to, že tieto nie sme povinní odoslať predtým, než k nám bude doručený vracaný výrobok. Ak sa balíček po ceste niekde zatúla alebo nebodaj si nevšimneme jeho doručenie k nám, stačí, že nás presvedčíte, že bol od vás odoslaný.
Potom vám už naozaj tie peniaze budeme musieť poslať. 
 
Ešte raz opakujeme, že to, že ste sa rozhodli od kúpnej zmluvy odstúpiť, je potrebné nám dať vedieť písomne do 14 dní od doručenia (alebo osobného prevzatia) zakúpeného výrobku.
A v lehote nasledujúcich 14 dní je potrebné nám výrobok aj vrátiť, čo znamená ho doručiť na adresu, odkiaľ bol odoslaný alebo kde bol prevzatý.

Formulár na vrátenie výrobku je možné si stiahnuť z našej stránky  alebo vám ho poskytnú naši pracovníci, prípadne môžete použiť aj akýkoľvek iný text odstúpenia od zmluvy, ak z neho jednoznačne vyplýva vaša vôľa odstúpiť od kúpnej zmluvy.
 
Ak ste nám na základe možnosti odstúpenia od zmluvy v lehote 14 dní vrátili výrobok opotrebovaný, poškodený alebo inak znehodnotený, prípadne úplne nefunkčný, sme oprávnení od vás požadovať úhradu nákladov na uvedenie výrobku do pôvodného stavu, ktoré si započítame oproti kúpnej cene výrobku.
Pod pojmami "opotrebovaný, poškodený alebo inak znehodnotený, prípadne úplne nefunkčný" myslíme zníženie hodnoty výrobku, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Upozorňujeme, že aj obal výrobku je jeho súčasťou, takže aj poškodenie obalu spôsobené jeho otváraním sme oprávnení spoplatniť.

Rozbalené zásielky obsahujúce autorské diela, teda najmä PC hry alebo softvér, videohry a príslušenstvo, DVD & video filmy, knihy, časopisy a komiksy nie je možné podľa ustanovení uvedených v tomto odseku vrátiť.
Ak však máte nejaké použité konzolové hry a chcete sa ich zbaviť, radi ich od vás odkúpime.



Pár slov na záver, kde ide najmä o veci, ktoré nevysvetľujeme inde v tomto texte a ktoré slušným ľuďom netreba vysvetľovať vôbec.

  • Vašu objednávku považujeme za záväznú a tak k nej aj pristupujeme. Preto očakávame, že si aj vy objednávate tovar z vlastnej vôle, vlastným menom, na vlastný účet a so všetkou vážnosťou.
  • Tak ako väčšina ľudí na svete, aj my sme omylní. Preto si vyhradzujeme právo na opravu alebo nápravu zjavných chýb a omylov v ponuke tovarov a služieb na tejto internetovej stránke, tak aby nedošlo k neprimeranému zisku, prípadne vzniku škôd na strane predávajúceho, ani kupujúceho.
  • Ľuďom neomylným, bezchybným, super-čestným a super-pozorným (nech hodia kameňom) sa za naše slabiny vopred hlboko ospravedlňujeme. Chyby, ktoré urobíte vy, vám my vyčítať nebudeme, práve naopak, pokúsime sa ich spoločne napraviť.
  • Ak má niekto z návštevníkov tohto webu pocit frustrácie alebo krivdy a rád by ich ventiloval práve tu, radi by sme ho (ju) upozornili, že za týmto účelom dnes nie je problem založiť si vlastnú platformu na vyjadrenie svojich pocitov a názorov. Iste sa im dostane mimoriadnej pozornosti a patričného ohlasu. 
  • Nepostrádateľný Orgán dozoru:
    Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
    Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
    odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

  • Rozhodne sa nehanbite kontaktovať nás vždy, keď sa budete chcieť na niečo opýtať, prípadne budete mať s niečím problém. Pri pokuse telefonovať nám, berte prosím do úvahy, že vám budeme môcť odpovedať len v čase uvedenom v sekcii Kontakty.
    V sporných prípadoch, ak sa nejaké vyskytnú, sa vynasnažíme s vami dohodnúť tak aby bola aj ovca celá, aj vlk sýty. Až potom sa obracajte na políciu, súdy, Slovenskú obchodnú inšpekciu, vplyvného strýka, prísnu tetu, alebo albánsku mafiu

    Ďakujeme všetkým, ktorí to dočítali až do konca a srdečne blahoželáme tým, ktorí všetkému aj porozumeli a zobrali si ponaučenie :-)

    Príjemné využívanie tejto stránky vám želá váš BrlohTeam.