Aktualita

14.09.2015 17:49

Predĺženie záruky konzol v kamenných predajniach!


Nová služba iba v kamenných predajniach Vám ponúka možnosť predĺžiť si záruku konzoly až na 5 rokov!



ČO POISTENIE PREDĹŽENEJ ZÁRUKY OBSAHUJE A KTO SI HO MÔŽE ZAKÚPIŤ?

  • Pri vybraných produktoch (herných konzolách nad 200,- €) si prakticky môžete predĺžiť zákonnú záručnú lehotu o ďalších 12, 24 alebo 36 mesiacov.
  • Predĺžená záruka vzniká po prevzatí tovaru.
  • Začína platiť nasledujúci deň po uplynutí zákonnej záručnej doby.
  • Predĺžená záruka chráni zakúpený výrobok v porovnateľnom rozsahu ako záruka od výrobcu.
  • Túto službu si môžete zakúpiť ako súkromná aj právnicka osoba.


V AKÝCH PRÍPADOCH SA MÔŽEM NA TÚTO FINANČNÚ SLUŽBU SPOĽAHNÚŤ?

  • Vyrieši Vaše obavy zo servisných nákladov po uplynutí záručnej doby.
  • Umožní Vám spokojne používať prístroj po dobu až piatich rokov.
  • Dá Vám istotu, že nový prístroj bude fungovať minimálne 60 mesiacov bez ďalších výdavkov (vzťahuje sa na záručné vady).
  • Úhrada prípadných škôd sa realizuje bez Vašej spoluúčasti.


ČO ROBIŤ, KEĎ PRÍSTROJ NEFUNGUJE?

V prípade, že sa v priebehu platnosti služby "Predĺžená záruka" objaví závada na prístroji, pripravíte si číslo zmluvy a zavoláte na zákaznícku linku Mondial Assistance, tel.č.: +420 283 002 868. Zákaznícka linka je v českom jazyku.

Pracovníci linky si overia platnosť Vašej zmluvy, vezmú si od Vás Vaše kontaktné údaje, vypýtajú si informácie o prístroji a charakteru jeho závady.

Zákazku potom presmerujú na príslušného servisného partnera, ktorý Vás maximálne do dvoch pracovných dní kontaktuje a dohodne sa s Vami na spôsobe a termíne opravy. V prípade neopraviteľnosti alebo nerentability opravy Vám poskytneme nový prístroj porovnateľných parametrov, vrátane jeho dopravy na Vašu adresu.

BUDEM MUSIEŤ NIEČO PLATIŤ?

Jediný náklad, ktorý uhrádzate, je poštovné za odoslanie prístroja do servisu. Opravy platí poisťovňa priamo servisu, takže Vy už peňaženku vyťahovať nebudete.

REKLAMÁCIE A VRÁTENIE TOVARU

V prípade, že dôjde k neopraviteľnej vade v zákonnej záruke, bude predĺžená záruka prevedená na nový prístroj, alebo Vám bude vrátená celá čiastka za predĺženú záruku.

K získaniu úplných informácií o poistení je nevyhnutné dôkladne si prečítať Všeobecné poistné podmienky, ktoré nájdete TU.

O SPOLOČNOSTI

Skupina AGA International SA (predtým Mondial Assistance) patrí do finančnej skupiny ALLIANZ SE a je svetovou jednotkou v oblasti asistenčných služieb, cestovného poistenia a zákazníckych služieb. Táto francúzska spoločnosť pôsobí na 5 kontinentoch, v 34 krajinách sveta. V Českej republike a na Slovensku zastrešuje pod spoločnou značkou Mondial Assistance dve spoločnosti:

Mondial Assistance s.r.o. sa od svojho založenia v roku 1997 špecializuje na poskytovanie kvalitných asistenčných, informačných a ďalších súvisiacich služieb.

AGA International SA - organizačná zložka od roku 2007 rozvíja ponuku vlastných produktov cestovného a špeciálneho poistenia.
Zákaznícka linka Brlohu
PočítačPlayStationXboxNintendoKarty a iné hryKnihyKomiksFigúrkyBrloh FashionBrloh BazárBrloh Digital
Sociálne siete
Novinky na e-mail
Vyplňte e-mail, na ktorý si prajete mať pravidelne zasielané informácie o novinkách a akciách.
Aktuálne vydanie Informačného e-mailu.
Aktuality
16.11.2016 12:57 Užite si poriadny luxus ... Viac
15.11.2016 10:43 Deň dopravy zadarmo ... Viac
15.09.2016 13:40 NHL 17 s konzolou PlayStation 4 výhodne! ... Viac
09.09.2016 09:31 Dishonored 2 s tričkom ... Viac
06.09.2016 10:21 Back to School ... Viac