PREDĹŽENÁ ZÁRUKA
VRÁTENIA TOVARU
Kupuješ produkt pre seba alebo ako darček pre svojich blízkych a nevieš si rady so značkou,
modelom alebo produktom? S predĺženou zárukou výmeny ťa to trápiť už nemusí.
Tovar môžeš vrátiť až do 30 dní.

Na čo záruka slúži?

Záruka ti umožní
vymeniť zakúpené zariadenie,
ktoré nespĺňa tvoje očakávania,
po zákonnej lehote.

Dĺžka záruky

  • 14 dní na nerozbalený tovar
  • 30 dní na rozbalený tovar
Ako postupovať pri uplatnení?

V predajni

  1. Prines tovar na výmenu do jednej z našich predajní
  2. Predajca produkty skontroluje, prijme a odošle na oddelenie, ktoré vratky spracováva
  3. Do 14 dní ti peniaze za vrátený produkt odošleme na tebou zvolený bankový účet

TIP: pokiaľ chceš produkt vymeniť za iný s rovnakou alebo vyššou hodnotou, výmenu ti prevedieme priamo v predajni.

Zasláním

  1. Kontaktuj naše oddelenie e-mailom na [email protected]
  2. Dostaneš e-mail s kódom pre Zásielkovňu na dopravu zadarmo
  3. Produkty na výmenu zabaľ a odnes na pobočku Zásielkovne, kde nahlás náš kód, ktorý sme ti poslali
  4. E-mailom obdržíš potvrdenie a do 14 dní ti zašleme peniaze na tebou zvolený bankový účet

TIP: Zastav sa s produktom v jednej z našich predajní a máš to bez starostí

Najčastejšie otázky
Koľko záruka stojí?
Konkrétna cena záruky je vždy uvedená pri každom produkte zvlášť. Po vložení produktu do košíka, uvidíš záruky aj priamo pri ňom.
Čo ak odstúpim v zákonnej lehote na vrátenie?
V tomto prípade ti vrátime späť celú zaplatenú čiastku na záruku.
Sú výrobky, ku ktorým Záruku nemožno zakúpiť?
Áno, niektoré záruky nemožno ku konkrétnym výrobkom alebo kategóriám zakúpiť. Jedná sa o výrobky, ktoré sú konfigurované alebo upravované podľa konkrétnej požiadavky zákazníka, ďalej softvér a výrobky určené na starostlivosť o telo alebo výrobkom, ktoré sa zo svojej podstaty na tele nosia ako slúchadlá a pod.
V akom stave je nutné výrobok vrátiť?
Záleží, ktorý typ záruky si si k tovaru zakúpil. V prípade Záruky výmeny Nerozbaleného tovaru je nutné tovar vrátiť kompletný, v bezchybnom stave. Nesmie javiť známky rozbalenia z originálnych vnútorných obalov výrobcu, jedná sa predovšetkým o ochranné fólie na zariadenia a príslušenstvo. Zariadenie tiež nesmie byť aktivované. Vonkajšie obaly nesmú byť poškodené, znečistené či inak znehodnotené. Tovar určený na starostlivosť o telo alebo tovar, ktorý sa zo svojej podstaty na tele nosí (napr. fitness, slúchadlá) a ďalej tovar, ktorý spĺňa parametre digitálneho obsahu, musí byť vždy nepoužitý s neporušeným obalom.

V prípade Záruky výmeny Rozbaleného tovaru je možnosť vrátenia dvojaká. Pokiaľ má Záruka kryť 100 % hodnoty výrobku, je možné vrátiť rozbalený a vyskúšaný tovar iba v prípade, ak nejaví tento tovar známky používania a ak je teda v bezchybnom stave. Ak javí tovar známky týchto opotrebení, je po dohode s tebou hodnota výrobku znížená o náklady na uvedenie do bezchybného stavu alebo nevyhnutné náklady na ďalší predaj, či ekologickú likvidáciu. Tovar určený na starostlivosť o telo alebo tovar, ktorý sa zo svojej podstaty na tele nosí (napr. fitness, slúchadlá) a ďalej tovar, ktorý spĺňa parametre digitálneho obsahu, musí byť vždy nepoužitý s neporušeným vonkajším obalom. Pokiaľ s daným ponížením ceny nesúhlasíš, vždy máš právo si výrobok ponechať alebo si ho nechať zaslať späť.
Môžem záruku dokúpiť dodatočne?
Záruku vrátenia nerozbaleného tovaru dokúpiť nemožno, pretože ju od nás získaš na 14 dní od zakúpenia úplne zadarmo a platí ako v prípade nákupu v predajni, tak v našom e-shope. Záruku vrátenia rozbaleného tovaru je možné dokúpiť maximálne do 30 dní od zakúpenia tovaru, na ktorý chceš túto záruku uplatniť. Záruky vrátenia je možné dokúpiť ako v predajni, tak prostredníctvom oddelenia záruk po odoslaní predmetného tovaru.
Kompletné podmienky Predĺženej záruky výmeny tovaru TU.