Zmena v prihlasovaní:
Po novom sa prihlasovacím menom stáva e-mail, ktorý máš zadaný pri svojich objednávkach.
zvolená predajňa:
zvolená predajňa:
Pokračovanie obľúbenej sci-fi akcie sa vrátilo. Tentokrát sa o vývoj postará štúdio Arkane, autori vynikajúcich počinov typu Dishonored, alebo Dark Messiah of Might and Magic. Môžeme sa tak tešiť ma inteligentný príbeh, veľa brutálnej a surovej akcie, ale predovšetkým na rôzne príbehové zvraty, ktoré nám výpravu po temných koridoroch vesmírnej stanice poriadne spestria.
Voláte sa Morgan Yu a ste výsledkom zakázaných experimentov, ktoré mali za cieľ vylepšiť človeka. Prebúdzate sa v roku 2032 hlboko vo vesmíre na stanici Talos 1 a vašou úlohou je odkryť tajomstvo, ktoré sa ukrývajú hlboko v útrobách vesmírnej stanice . Následne sa budete musieť spoľahnúť sami na seba a na to, čo počas vašej cesty nájdete – pričom jediná šanca, ako sa vysporiadať s narastajúcou neľútostnou hrozbou je za pomoci zbraní, zvláštnych schopností a dôvtipu.
Čo sa týka nepriateľov, zatiaľ poznáme niekoľko druhov, ktoré ti budú v útrobách stanice Talos znepríjemňovať život.
Mimic - malé príšery podobné pavúkom sa snažia skryť tvojmu zraku tak, že sa metamorfujú do rôznych predmetov dennej potreby, medzi ktoré patria napríklad plechovky, zbrane, hrnčeky na kávu, popolníky a stoličky. Tvojou úlohou je teda dávať dobrý pozor a vedieť rozlíšiť realitu od klamu.
Phantom - sa rýchlo pohybuje, je agresívny a smrtiaci.
Nightmare - pred týmto silným nepriateľom je lepšie utiecť, ako s ním bojovať.
Milí Brloháči,
Vieme, že nie ste na internete po prvý krát v živote, ale nie je na škodu prejsť si zopár podstatných maličkostí týkajúcich sa nakupovania v zásielkovom obchode Brloh.sk
Brloh.sk prevádzkuje spoločnosť JRC SK s. r. o., so sídlom v Bratislave, Heydukova ul. č. 12 - 14, IČO: 46818995, IČ pre DPH: SK2023596696.
Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č 84078/B.
Brloh.sk operuje na území Európskej únie a dodáva objednaný tovar len konečným spotrebiteľom. Pri objednávaní myslite na to, že:
V prvom rade by sme vás radi upozornili, že Brloh.sk je virtuálna verzia kamenných Brlohov a v tomto on-line priestore sa správa tak ako akýkoľvek iný e-shop. Prosíme, nezamieňajte si Brloh.sk s našimi kamennými predajňami, pretože naše predajne často fungujú v režime odlišnom od e-shopu Brloh.sk.
V druhom, ale nemenej dôležitom rade, vám chceme oznámiť, že tento obchod predáva predovšetkým fyzické produkty. Ak nie je v popise výrobku uvedené inak (napríklad Digital Download, e-knihy), potom vám po vašej objednávke dodáme výrobok v hmotnej podobe. Aj v prípade, že ide len o kartičku s kódom zabalenú v plastovom obale vám dodáme celý výrobok bez rozbaľovania.
Preto od nás nečakajte zasielanie aktivačných kódov do videohier alebo kreditov k on-line službám cez SMS alebo e-mailové správy.
BrlohTeam e-shopu je vám k dispozícií v pracovných dňoch od 8:30 do 17:00. Ak máte potrebu niečo veľmi súrne kúpiť mimo uvedených prevádzkových hodín virtuálneho Brlohu, neváhajte navštíviť niektorú z predajní Brloh. Nachádzajú sa v obchodných centrách, v každom krajskom meste a otváracia doba je väčšinou každý deň od 9:00 (alebo 10:00) do 21:00.
I. REGISTRÁCIA, OBCHODNÉ OZNÁMENIA A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Registrácia je na našom e-shope povinná.
a) Automatická registrácia po uskutočnení prvého nákupu.
Ak ste ste u nás ešte neboli registrovaný a urobili ste si u nás prvý (možno len pokusný) nákup, po vašom potvrdení objednávky vás náš systém automaticky zaregistruje.
O registrácii budete vyrozumený e-mailovou správou, ktorá obsahuje vaše prihlasovacie údaje s automaticky vygenerovaným heslom.
Toto heslo odporúčame si čo najskôr zmeniť vo vašom užívateľskom profile.
b) Nová registrácia
Svoju registráciu docielite tým, že kliknete na heslo Nová registrácia v pravom hornom rohu našej stránky.
Po zvolení prihlasovacieho mena, hesla a po vyplnení vašich údajov sa automaticky stávate novým členom rodiny Brloháčov.
Registráciou získate:
Pri registrácii, objednávaní tovaru a platení zaň budete požiadaný o poskytnutie údajov o vašej osobe.
Svojou registráciou alebo nákupom v našom e-shope súhlasíte s tým, že prevádzkovateľ domény brloh.sk bude v súlade s príslušnými všeobecne platnými právnymi predpismi, najmä so zákonom č. 122/2013 Z. z. (O ochrane osobných údajov), spracovávať a uchovávať všetky informácie a údaje, ktoré ste nám poskytli pri registrácii alebo objednávaní tovaru. Tento súhlas nám udeľujete na dobu neurčitú.
Vaše osobné údaje sú uchovávané v zabezpečenej databáze a budú použité len pre potreby nášho obchodovania s vami. V žiadnom prípade nebudú tieto informácie poskytované tretím osobám.
Zároveň predpokladáme, že pri vašej registrácii alebo pri vašom nákupe sme od vás získali prehlásenie, že ste týmto poučený o svojom práve na prístup k vašim osobným údajom, práve na ich opravu alebo ich vymazanie z databázy, ako aj o ďalších vašich právach stanovených v zákone č. 122/2013 Z. z. (O ochrane osobných údajov).
II. OBJEDNÁVANIE
Máme na stránke samé úžasné veci, takže potešenie oka na týchto skvelých produktoch vám zaberie určitý čas. Ak však už máte túto fázu za sebou a rozhodli ste sa pre daný produkt, stačí naň kliknúť. Po rozbalení karty produktu sa vám zobrazí opis príslušnej produktovej položky. Obrázky (obálky knihy, či hry, zábery z hrania tzv. gameplay a podobne) nemusia vždy presne zodpovedať konkrétnemu výrobku, ktorý od nás po objednaní dostanete (napríklad rozličné obaly pri rôznych edíciách hier, a podobne). Ručíme však za to, že dôležité vlastnosti výrobku sú v súlade s jeho opisom na tejto stránke.
V prípade, že v dôsledku nejakej nepresnosti alebo chyby v popise výrobku vám vzniknú nejaké škody, nahradíme vám ich bezodkladne primeraným spôsobom.
Aby ste sa ľahšie orientovali, máme určité druhy výrobkov zvýraznené aj rôznymi farbami písma.
Napríklad Brloh bazár - použitý tovar je žltou farbou, predobjednávky modrou a podobne.
Pri videohrách nájdete často v jednej položke novú aj použitú hru, takže si môžete vybrať podľa vašich preferencií.
V databáze sa dá rôzne vyhľadávať, filtrovať, triediť - možnosti sú veľmi veľké - veď vyskúšajte.
Červené tlačidlo s nápisom KÚPIŤ je neprehliadnuteľné. Stlačte ho a to, že sa vami vybraný poklad ocitol v košíku zistíte okamžite.
Po vložení výrobku do košíka môžete ďalej pokračovať v prehliadaní alebo pokračovať v nákupe.
O tom, v ktorej fáze nákupu práve ste, vás informujeme zmenou farby štyroch ikoniek (Váš nákup, Doprava a platba, Dodacie údaje, Rekapitulácia a potvrdenie).
Aktuálna fáza nákupu je zvýraznená červenou farbou, zvyšné ikonky sú šedé.
Medzi fázami nákupu sa dá kedykoľvek pred ukončením objednávky prepínať, môžete do košíka kedykoľvek vojsť a znova vyjsť. Vaša rozpracovaná objednávka bude dočasne uložená, môžete sa k nej kedykoľvek vrátiť a upravovať ju.
Obsah košíka si môžete kedykoľvek skontrolovať aj kliknutím na ikonku košíka, ktorá sa nachádza v pravej hornej časti obrazovky.
V rámci jednotlivých krokov objednávania sa orientujte pomocou informačných textov uvedených na stránke.
Do novej fázy nákupu sa dostanete kliknutím na červenú ikonku Potvrdiť a pokračovať.
a) Spôsob vybavenia objednávky a doručenie tovaru:
V kroku Doprava a platba si môžete vybrať kombinácie rôznych možností doručenia a zaplatenia tovaru z vašej objednávky podľa toho, aká vám najviac vyhovuje.
Informácie o jednotlivých spôsoboch dodávky vám poskytnú krátke popisy pri jednotlivých spôsoboch dodávky.
Len v krátkosti uvádzame, že objednané produkty vám môžeme dodať týmito spôsobmi:
b) Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky:
Obyčajne expedujeme zásielky do 24 pracovných hodín po potvrdení objednávky alebo po zaplatení za objednávku (pozri aj nižšie do odseku Čo sa deje s objednávkou u nás).
Takmer všetky výrobky z našej ponuky máme v sklade v niektorom Brlohu v počte minimálne jeden kus. Ak si objednáte viac kusov, prípadne tak urobia viacerí Brloháči (kto skôr klikne, ten bude uprednostnený) v priebehu dňa, môže sa stať, že vami objednaný produkt už nebude na sklade a budeme ho musieť doobjednať. V takom prípade vás budeme o dostupnosti ihneď informovať.
Naša ponuka je zložená z niekoľkých čiastkových databáz (13 predajní), je síce aktualizovaná v reálnom čase, ale napriek tomu sa môže stať, že narazíte na výrobok, ktorý si niekto stihne kúpiť skôr, ako vy dokončíte objednávku.
Ak sa stane takáto nemilá vec a už ste za objednávku zaplatili, obratom vám vrátime peniaze na účet (prípadne adresu) odkiaľ prišli. V takomto prípade máme smolu, obchod musíme zrušiť, čiže prídeme o možný zisk. Z tohto dôvodu sa takmer vždy podarí zohnať, po čom vám srdce piští.
Keď sa nám ani napriek všetkému možnému úsiliu nepodarí ukojiť vašu spotrebiteľskú vášeň, hlboko sa vám ospravedlňujeme.
O dostupnosti a cenách jednotlivých výrobkov v našej ponuke vás informujeme pri každej položke v našej ponuke pomocou informačných riadkov Dostupnosť a cena v predajniach a Obvykle posielame. Tieto sa dajú kliknutím myši otvoriť a tým získať podrobnejšie informácie o možnostiach dodávky, cenách a podobne.
c) Predobjednávka:
Špeciálna služba, v ktorej si môžete rezervovať produkt často za zvýhodnenú cenu, alebo s nejakým bonusom určeným výhradne pre predobjednávateľov.
Ide o výrobok, ktorý ešte nebol uvedený na trh a tak ceny a dátum vydania, ktoré uvádzame pri statuse Predobjednávka sú orientačné a môžu sa bez upozornenia kedykoľvek zmeniť. Vychádzame z informácií tretích strán a nemôžeme ručiť za prípadne zmeny ceny, dátumu vydania, alebo obsahu.
V ojedinelých prípadoch je dokonca možné, že sa časom situácia na trhu zmení natoľko, že niektoré predobjednávky nebudeme nakoniec vedieť vybaviť a predobjednaný produkt reálne dodať.
Preto ani nevyžadujeme za predobjednaný tovar platbu vopred, aj keď je to samozrejme možné. Predobjednávatelia, ktorí nám predobjednávku uhradia vopred, budú pred ostatnými uprednostnení, ak nastane situácia, že daného titulu bude na trhu nedostatok a podobne.
Prosíme, považujte predobjednávku skôr za rezerváciu daného výrobku, než za záväznú objednávku (na oboch stranách).
Záväznou sa stane až vtedy, ak daný výrobok budeme skutočne mať disponibilný v našich skladoch a vzájomne si potvrdíme jej platnosť.
Predobjednávku je teda možné kedykoľvek zmeniť alebo zrušiť, a to na oboch stranách, bez akýchkoľvek sankcií.
Často sú dátumy vydania nastavené na dobu dlhšiu ako mesiac a preto nie je možné vytvoriť si objednávku spoločne s produktom, ktorý je bežne dostupný. Takto by ste totiž mohli čakať na bežný produkt (= nie predobjednávka) zbytočne aj niekoľko mesiacov v závislosti od toho aký výrobok ste si v predobjednávkach vybrali. Veríme, že tým získate tiež lepší prehľad o svojich objednávkach.
Prečo využívať predobjednávky?
Predobjednávku je možné zadať so spôsobom doručenia do balíkomatu, na vami zadanú adresu alebo na pobočku pošty.
Takisto je možné si predobjednať výrobok s osobným vyzdvihnutím v predajni Brloh.
Pre tieto spôsoby predobjednania platí režim nákupu v našom e-shope. To znamená napríklad aj to, že k nákupu budú účtované aj poplatky za prepravu a spracovanie platby. Alebo aj to, že pri vyzdvihnutí predobjednaného výrobku nebudete môcť v predajni aj zaplatiť.
Predobjednávku je možné zadať aj osobne priamo v niektorej z predajní Brloh - získate tak všetky výhody nášho predobjednávkového systému a ušetríte na poplatkoch za vybavenie objednávky cez internetový obchod.
Ceny predobjednávaných výrobkov v predajniach Brloh sa môžu líšiť od cien v internetovom obchode Brloh.sk.
Pozor, ak si chcete niečo predobjednať v predajni Brloh musíte tak urobiť priamo v danej predajni, ktorú ste si vybrali - osobne, e-mailom, alebo telefonicky.
Tento spôsob predobjednania výrobku podlieha režimu nákupu v našich predajniach.
To znamená napríklad aj to, že k nákupu nebudú účtované aj poplatky za prepravu a spracovanie platby. Alebo aj to, že pri vyzdvihnutí predobjednaného výrobku budete môcť v predajni aj zaplatiť.
d) Dodacie údaje:
Ak ste registrovaný užívateľ, údaje už budete mať vyplnené.
Fakturačná adresa a adresa doručenia sa však môžu niekedy líšiť. Ak si želáte poslať zásielku napr. na pracovisko, alebo kamkoľvek inde než sú vaše prednastavené údaje, zmeňte adresu doručenia a my vám tam balík zašleme.
e) Platba:
Podľa toho akú možnosť doručenia ste si zvolili, máte možnosť zaplatiť za objednané produkty nasledujúcimi spôsobmi:
VYSVETLIVKY (Doplňujúce informácie):
Pri voľbe možnosti Doručenie kuriérom, Balíkomat, alebo Prevzatie v predajni a súčasne zadaní platby cez TatraPay alebo CardPay, budete po ukončení objednávky – teda kliknutím na "Záväzne objednať s povinnosťou platby" – presmerovaný na stránku banky (zabezpečené pripojenie), kde podľa pokynov banky prevediete platbu.
V prípade platby cez VIAMO, budete presmerovaný na špeciálnu stránku, kde môžete uskutočniť platbu buď naskenovaním QR kódu, alebo kliknutím na odkaz (kliknutím na odkaz je možné zaplatiť iba v prípade, že objednávku vytvárate priamo cez mobilné zariadenie)
Pri voľbe možnosti Doručenie kuriérom, Balíkomat alebo Prevzatie v predajni a súčasne zadaní platby prevodom z vášho bankového účtu – po kliknutí na "Záväzne objednať s povinnosťou platby" – ukončíte svoj nákup.
Následne vám náš automat pošle e-mailom inštrukcie na zaplatenie za objednávku, podľa ktorých je potrebné postupovať pri platení.
Presné dodržanie všetkých pokynov je potrebné k tomu, aby bola vaša objednávka vybavená bez zdržania a iných komplikácií.
Úhradu pri platení Bankovým prevodom je potrebné previesť čo najskôr.
Ak tak neurobíte do 7 dní od uskutočnenia objednávky, váš záväzok vám pripomenieme prostredníctvom e-mailovej upomienky.
Ak tak neurobíte do 14 dní od uskutočnenia objednávky, tak túto objednávku automaticky zrušíme.
Bez správne prevedenej úhrady nemôžeme objednávku vybaviť.
f) Zhrnutie objednávky:
V tomto záverečnom výpise si môžete skontrolovať čo a kam ste si objednali a za koľko a máte ešte šancu svoju objednávku doplniť, alebo naopak nejakú položku vyhodiť, a pod. ...
A je tu veľké finále! Kliknutím na červenú ikonu "Odoslať objednávku" svoj nákup dokončíte a ak sa vám objaví na monitore záverečná ďakovačka a príde vám do pár sekúnd notifikačný e-mail – všetko prešlo hladko.
Pozor, spomenutý notifikačný e-mail nemusí byť vždy záväzným potvrdením objednávky, iba informáciou o tom, že vaša objednávka alebo predobjednávka bola zaregistrovaná do databázy.
Ak vám notifikačný e-mail nepríde, je pravdepodobné, že niekde nastala chyba. Vtedy je dobré nás kontaktovať a poradiť sa, ako postupovať ďalej.
g) Stornovanie objednávky:
Až do definitívneho mailového alebo telefonického potvrdenia objednávky podľa kapitoly nižšie máte možnosť ju zrušiť.
Stačí, že nás o tom poinformujete písomne - na email objednavky@brloh.sk alebo telefonicky - na telefónnom čísle
02 3214 4783.
Alebo tak môžete urobiť v priebehu procesu potvrdzovania, či overovania objednávky.
h) Sledovanie objednávky:
Ak ste registrovaný užívateľ, môžete vo svojom užívateľskom profile sledovať stav vybavovania objednávky v záložke Prehľad dokladov.
III. ČO SA DEJE S OBJEDNÁVKOU U NÁS?
a) Notifikačné (potvrdzovacie) e-maily:
Ak ste vašu objednávku zadali správne, náš automat vám e-mailom pošle oznámenie, že objednávka je zaregistrovaná v našej databáze.
V tomto oznámení nájdete všetky dôležité informácie o vašej objednávke s údajmi, aké ste si sami zadali pri objednávaní.
V prípade, že ste si zvolili platbu Prevodom, súčasťou tohto e-mailu budú aj pokyny na prevedenie platby.
Ak ste si zvolili Prevzatie v predajni, súčasťou notifikačného e-mailu bude aj jedinečný PIN kód, pomocou ktorého sa pri vyzdvihnutí objednaného tovaru v predajni identifikujete a bez ktorého vám nebude objednaný tovar vydaný.
V prípade, že ste si zvolili Prevzatie v predajni, očakávajte, že vás bude prostredníctvom e-mailu alebo aj telefonicky kontaktovať predajňa Brloh, ktorú ste si zvolili pri objednávaní.
Na tieto maily od nás nemusíte odpovedať, slúžia len na to, aby sme vás informovali o priebehu vybavovania objednávky.
b) Expedícia zásielky prostredníctvom e-shopu:
Ak ste si objednali tovar s doručením do balíkomatu, s doručením na vami uvedenú adresu alebo na pobočku pošty, potom sa vašej objednávky ujmú pracovníci e-shopu.
Ak pracovníci nášho e-shopu majú objednaný výrobok k dispozícii vo svojom sklade, vybavujú objednávky ihneď, podľa poradia v akom prichádzajú. Viac o tom píšeme v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky.
Ak pri vybavovaní objednávky nenastanú žiadne komplikácie, pracovníci nášho e-shopu vás už nebudú kontaktovať – vašu objednávku vybavia bez čakania.
Je možné, že nejaké komplikácie predsa len budú. Potom s vami budú naši obchodníci veľmi čulo komunikovať, aby ste sa spoločne dopracovali k úspešnému vybaveniu objednávky.
Ak objednaný výrobok nie je práve v sklade e-shopu, ale nachádza sa v inej z našich predajní, vieme ho presunúť v priebehu niekoľkých dní.
O tom vás takisto upovedomíme mailom, pričom vám v tomto e-maile spresníme aj dodaciu lehotu.
Niektoré objednávky môžu obsahovať taký výrobok, na ktorý bude potrebné niekoľko dní čakať. Potom sa pozdrží vybavenie celej objednávky, teda aj takých výrobkov, ktoré je možno odoslať ihneď.
Ak nebudete reagovať na naše e-maily týkajúce sa uvedených situácií, ozveme sa vám telefonicky alebo iným vhodným spôsobom.
V prípade zložitejších objednávok alebo objednávok väčšieho rozsahu než je obvyklé, vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, aby sme si overili vážnosť objednávky a dohodli platobné a dodacie podmienky.
Preto by sme vás radi požiadali, aby ste nám poskytli čo najpresnejšie kontaktné údaje, odpovedali na naše maily alebo preberali telefonické hovory od nás. Veľmi tým uľahčíte a urýchlite celý proces overovania a potvrdzovania objednávky.
Ak nám na náš overovací mail neodpoviete alebo sa s vami nebudeme vedieť spojiť ani telefonicky, prípadne ak do objednávky nezadáte platné telefónne číslo ani mailovú adresu, objednávku budeme musieť pokladať za žart a zrušiť.
O tom, že vaša objednávka bola vybavená, vás upovedomíme potvrdzovacím e-mailom a po odoslaní zásielky s objednaným výrobkom vám takisto e-mailom potvrdíme aj prevzatie zásielky na prepravu kuriérskou službou.
V prípade, že ste si vybrali doručenie zásielky do balíkomatu, obdržíte aj potvrdzovaciu SMS s kódom na otvorenie príslušného priečinku vo vami vybranom balíkomate.
Balenie a kontrola zásielok
Snažíme sa tovar baliť čo najkvalitnejšie, aby vám prišiel v poriadku. Výrobky pred odoslaním kontrolujeme. Ale ak bol výrobok pri výrobe zabalený originálnym ochranným obalom alebo opatrený plombou, tak ho pred odoslaním nerozbaľujeme.
Z toho dôvodu môže nastať situácia, keď v knihe chýbajú tri strany, v krabici s hrou nie sú priložené inštalačné kódy, sú poškodené médiá alebo v balení s tromi DVD jedno z nich chýba.
Preto je nevyhnutné, aby ste si obsah prijatej zásielky skontrolovali bezodkladne po jej prijatí.
Viac o problémoch s nekompletnou alebo poškodenou zásielkou sa dozviete v sekcii Podpora a reklamácie.
Odoslanie zásielky
Prosíme vás preto, aby ste uvádzali telefónne číslo, na ktorom ste skutočne zastihnuteľný. Ušetríte sebe aj nám zbytočné komplikácie a náklady na prepravu. Vopred veľmi pekne ďakujeme.
c) Vybavenie objednávky prostredníctvom predajne Brloh:
Ak ste si objednali tovar s Prevzatím v predajni, potom sa vašej objednávky ujmú predavači z predajne Brloh, ktorú ste si vybrali na vybavenie vašej objednávky.
Ak predavači majú objednaný výrobok k dispozícii vo svojej predajni, vybavujú objednávky do dvoch dní od zaplatenia za objednávku, podľa poradia v akom prichádzajú. Viac o tom píšeme v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky.
O tom, že vaša objednávka bola vybavená a môžete si objednaný tovar prevziať, vás predajňa upovedomí potvrdzovacím e-mailom.
Bez potvrdenia od predajne nie je možné si objednaný tovar vyzdvihnúť.
K vyzdvihnutiu objednaného tovaru v hodnote do 100,- € (vrátane) je potrebné predložiť PIN kód vašej objednávky.
K vyzdvihnutiu objednaného tovaru v hodnote nad 100,- € je potrebné okrem PIN kódu preukázať, že ste osoba, ktorá objednávku urobila a zaplatila, prípadne poverená osoba. To je možné obvykle pomocou dôveryhodného identifikačného dokladu alebo splnomocnenia.
Ak objednaný výrobok nie je práve v sklade vybranej predajne, ale nachádza sa v inej z našich predajní, prípadne v našom centrálnom sklade, vieme do vybranej predajne presunúť v priebehu niekoľkých dní.
O tom vás, že sa tovar presúva, vás upovedomíme mailom, pričom vám v tomto e-maile spresníme aj dodaciu lehotu.
Niektoré objednávky môžu obsahovať taký výrobok, na ktorý bude potrebné niekoľko dní čakať. Potom sa pozdrží vybavenie celej objednávky, teda aj takých výrobkov, ktoré je možné dodať ihneď.
Ak nebudete reagovať na naše e-maily týkajúce sa uvedených situácií, ozveme sa vám telefonicky alebo iným vhodným spôsobom.
V prípade zložitejších objednávok alebo objednávok väčšieho rozsahu než je obvyklé, vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky, aby sme si overili vážnosť objednávky a dohodli platobné a dodacie podmienky.
Preto by sme vás radi požiadali, aby ste nám poskytli čo najpresnejšie kontaktné údaje, odpovedali na naše maily alebo preberali telefonické hovory od nás. Veľmi tým uľahčíte a urýchlite celý proces overovania a potvrdzovania objednávky.
Ak nám na náš overovací mail neodpoviete alebo sa s vami nebudeme vedieť spojiť ani telefonicky, prípadne ak do objednávky nezadáte platné telefónne číslo ani mailovú adresu, objednávku budeme musieť pokladať za žart a zrušiť.
d) Zmena alebo zrušenie objednávky zo strany predávajúceho:
Na strane predávajúceho (to akože nás) môže nastať aj taká situácia (ktorú popisujeme aj v kapitole II. OBJEDNÁVANIE v odseku Dostupnosť výrobkov a doba vybavenia objednávky), že bude potrebné vašu objednávku alebo predobjednávku po dohode s vami zmeniť, prípadne ju aj jednostranne úplne zrušiť, hlavne z týchto dôvodov:
- predobjednaný produkt nakoniec nebudeme mať v predaji alebo sa podmienky jeho predaja natoľko zmenili, že nie sme schopní daný produkt dodať pri dodržaní podmienok, pri ktorých bola predobjednávka uskutočnená;
- objednaný produkt sa od doby zadania objednávky vypredal a už nie je možné ho dodať pri dodržaní podmienok, pri ktorých bola objednávka uskutočnená;
- pri objednávaní produktu došlo na strane predávajúceho k takej neúmyselnej chybe, ktorá mala za následok výrazné skreslenie informácií o objednávanom produkte tak, že úplným vybavením objednávky (dodaním produktu) na základe týchto informácií vznikne objednávajúcemu zjavne neprimeraný prospech.
Až po e-mailovom alebo telefonickom potvrdení objednávky a po obojstrannom odsúhlasení prípadných zmien podľa vyššie popísaných pravidiel dôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy.
Od tejto chvíle je objednávka záväzná pre obe strany.
Vzhľadom na to, že v procese vybavovania objednávky sa vyskytuje veľa faktorov, z ktorých niektoré vieme ovplyvniť len čiastočne alebo vôbec, nemôžeme s úplnou istotou garantovať dobu, ktorá prejde od objednania výrobku po jeho dodanie.
Snažíme sa vždy o to, aby celý proces prebehol čo najrýchlejšie a bez problémov.
IV. CENA VYBAVENIA OBJEDNÁVKY
Pri nákupe v hodnote 349,- € a viac neúčtujeme žiadne poplatky za vybavenie objednávky.Do ceny nákupu sa vám automaticky pripočítajú poplatky v závislosti od spôsobu vybavenia objednávky:
- Pri voľbe prevzatia objednaného tovaru v predajni:
- Pri voľbe doručenia do balíkomatu EasyPack24/7:
- Pri voľbe doručenia kuriérom GLS na adresu:
- Pri voľbe doručenia kuriérom Slovenskej pošty na adresu:
- Pri voľbe doručenia na pobočku Slovenskej pošty:
V. CENY ZA VÝROBKY
Všetky ceny uvedené na našej stránke sú vrátane aktuálnej sadzby DPH platnej na území Slovenskej republiky, čo napríklad v súčasnosti znamená, že do cien kníh (vrátane elektronických) je už započítaná DPH 10 % a do cien ostatných výrobkov (vrátane digitálnych) v našej ponuke započítavame DPH 20 %.
Pri položkách označených ako predobjednávka sa vám snažíme poskytnúť čo najpresnejšie a najaktuálnejšie informácie. Napriek tomu sa môže stať, že do termínu začatia predaja dôjde k zmenám v špecifikácii výrobku, zmene jeho ceny alebo sa posunie termín začatia predaja. Vzhľadom na to, že tieto faktory nevieme celkom ovplyvniť, vopred si vyhradzujeme možnosť zmeny v uvádzaných vlastnostiach produktov v predobjednávke bez toho, aby sme preberali akékoľvek záväzky, ktoré by mohli z takýchto zmien vyplývať.
Ceny predobjednávok, najmä hier, sú orientačné a často sa stane, že v závislosti s blížiacim sa dátumom vydania klesnú. V takomto prípade samozrejme vybavíme vašu objednávku v aktuálnej cene akú uvidíte v deň vydania (príchodu na trh).
Zaručujeme, že cenu inzerovanú za bežný produkt (= nie predobjednávka) v čase zadania vašej objednávky nebudeme meniť smerom hore. Žiaľ, obvykle ani smerom dole. Proste za aktuálnou cenou si stojíme a ak niečo zdraželo a my sme to zabudli zmeniť v ponuke, je to naša smola.
Keby ste našli položku s nulovou cenou, ide o chybu systému a budeme radi ak nám takúto chybu nahlásite. Vybavenie objednávky s nulovou cenou však nečakajte.
Ak ste si objednali výrobok, ktorý ešte nebol vyexpedovaný a medzitým sa ocitol v akcii, alebo výpredaji, novú cenu (teda zlacnenú) vám samozrejme priznáme a pošleme zásielku s akčnou cenou.
Ceny za mnohé druhy produktov v našich obchodoch Brloh a v našom e-shope Brloh.sk sa môžu navzájom odlišovať.
Pri každej položke v našej internetovej ponuke zobrazujeme obvykle iba cenu platnú v e-shope.
Cenu aktuálne platnú v našich predajniach zistíte tak, že kliknete na informačný riadok Dostupnosť a cena v predajniach .
VI. DIGITÁLNY OBSAH
V našom e-shope je možné kúpiť aj videohry alebo knihy, ktoré existujú len v digitálnej podobe.
Ponuku týchto produktov zobrazujeme v špeciálnej sekcii (odlíšenej okrem iného aj farebne) nazvanej Digital download.
O nákupe digitálnych produktov informujeme v špeciálnych sekciách, do ktorých je možné sa dostať cez červené horné menu našej stránky - posledná záložka vpravo Digital download.
Tu nájdete podstránky Čo je Digital Download? a Postupy a návody.
Dôležité informácie o objednávaní takýchto produktov vám poskytujeme aj v informačnom okne, ktoré sa zobrazí po kliknutí na ikonku "i" v pravom hornom rohu popisu produktu.
Základné informácie v skratke:
• Digital Download znamená zakúpenie licenčného čísla a získanie odkazu prostredníctvom ktorého si hru alebo knihu stiahnete.
• Tovar neobdržíte vo fyzickej podobe (nedostanete nič kuriérom ako napr. médium, manuál), všetko vám doručíme elektronicky prostredníctvom e-mailu.
• Od zakúpenia k e-mailu s kódmi ubehne len pár minut. Je to najrýchlejší spôsob nákupu.
• Pretože nákup prebieha on-line, je ho rovnako možné zaplatiť iba okamžitými on-line platbami (CardPay, TatraPay, Viamo).
• Zakúpené hry a ich licenčné kľúče uvidíte po prihlásení aj na svojom účte.
• Hry, ktoré sa kupujú cez Digital Download bývajú väčšinou len v anglickom jazyku. Venujte pozornosť údajom o lokalizácii (jazyku).
• Pre stiahnutie hry je vhodné mať dostatočne rýchle a nelimitované pripojenie k internetu (mobilné pripojenia nie sú vhodné).
• Doručenie digitálneho produktu kupujúcemu na zadaný e-mail má rovnaký efekt, ako porušenie (rozbalenie) originálneho obalu v prípade fyzického tovaru ktorý obsahuje autorské práva. Takto doručený digitálny tovar už nie je možné vrátiť.
• V prípade platby kartou za digitálny tovar, je možné použiť iba slovenské kreditné karty. Nákupy digitálneho tovaru podliehajú viacnásobnému overeniu platby.
V prípade vybraných kreditov (predplatené peňaženky či iné formy zostatkov zaisťujúcich nákup tovaru cez služby tretích strán) v rámci digitálnej distribúcie môže byť účtovaný servisný poplatok za sprostredkovanie nákupu. Na tento poplatok bude vždy zákazník upozornený s predstihom, dostane informáciu o konečnej cene za kredit a na predajnom doklade bude servisný poplatok uvedený ako samostatná položka.
Pár slov na záver, kde ide najmä o veci, ktoré nevysvetľujeme inde v tomto texte a ktoré slušným ľuďom netreba vysvetľovať vôbec.
V prípade, že dôjde medzi predávajúcim a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:
Slovenská obchodná inšpekcia
ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Prievozská 32, p. p. 29
827 99 Bratislava 27
Spotrebiteľ môže využiť aj platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou, na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platné od 21.02.2018