Tom Clancys: End War

Bazár
Vyšlo: 02.06.2010 /
Kód produktu: P8732 /
Záruka: 2 roky
Platforma
PlayStation 3
5.99 €
5.99 €
Rezervácia tovaru v kamenných predajniach
Zvoľ si predajňu, ktorú máš po ruke a rezervuj si v nej tovar. Akonáhle obdržíš SMS alebo email, tak sa preň môžeš zastaviť.

loader
Zobraziť predajne
Zavrieť
Tom Clancys: End War Tom Clancys: End War
PlayStation 3 Fyzická kópia 5.99 €

Podrobné informácie

Revolučná stratégia so značkou Toma Clancyho a témou tretej svetovej vojny. Nepôjde však o nejaké malé bitky, cieľom hry je totiž navodiť dojem celosvetového konfliktu a nie iba lokálne bitky, ako je tomu u väčšiny ostatných realtime stratégií. Príbeh ponúka dve príčiny vypuknutia vojny: jednak je tu medzinárodný nukleárny štít zostavený z nespočetne satelitov nesúcich rakety a schopný zastaviť letiacu jadrovú hlavicu. Vďaka tomu môže tretia svetová vojna prebiehať len blízko povrchu, pretože inak by generálom stlačilo pár červených tlačidiel a celý svet by zanikol v ohni jadrových explózií. Druhou a hlavnou príčinou vojny je globálna ropná kríza. Navzájom si konkurujúce ropné spoločnosti klamali o veľkosti svojich zásob, aby získali lepšie a dlhodobejšie kontrakty. Teraz ale ropa došla prakticky všade a veľmoci tak vedú boj o jej zvyšky. Obidve tieto príčiny vojny v End War, sú prevzaté zo stránok súčasných novín a ide skôr o nepríjemne reálnu víziu, než o fikciu. EndWar obsahuje tri základné úrovne hrateľnosti. Tou prvou je pohľad zo satelitu, na ktorom vidíte aktuálne rozdelenie územia, bojové línie a skrátka celkový stav vojny. Druhou úrovňou je veliteľský pohľad, v ktorom uvidíte taktickú mapu konkrétneho bojiska, na ktorom môžete zadávať pokyny svojim jednotkám – napríklad 20 skupinám pešiakov, vozidiel alebo lietadiel, z ktorých každá v praxi obsahuje až niekoľko desiatok konkrétnych vojakov alebo strojov. Poslednou úrovňou hrateľnosti, kde strávite najviac času, je blízky pohľad priamo na bojisko – či je to pešiak, alebo pilot lietadla. Posledný popisovaný pohľad je tým hlavným, naplňujúcim zámerom autorov zniesť v RTS hrách kameru z vtáčieho pohľadu dole na zem.