Reklamácia a vrátenie tovaru

Pokiaľ ti niečo nesadlo a potrebuješ tovar vrátiť,
vymeniť alebo reklamovať, neváhaj sa na nás obrátiť.
Nájdeš tu jednoduché inštrukcie,
aby sme ti komunikáciu s nami čo najviac uľahčili.

robot
  • Vrátenie tovaru do 14 dní

    V prípade, že chceš vrátiť nevyhovujúci tovar, máš na to zo zákona 14 dní v prípade objednávky (nie rezervácie) uskutočnenej v e-shope. Lehota beží odo dňa, keď si vyzdvihneš svoju objednávku.

    Ako na vrátenie?

    1. V prípade vrátenia hernej konzoly, odstráň všetky zabezpečenia a odhlás svoje herné účty. Zariadenie uveď do továrenského nastavenia.
    2. K tovaru prilož doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudni vyplniť tvoj bankový účet, kam ti vrátime peniaze.
    3. Produkty na vrátenie zabaľ do pôvodného balenia tak, aby sa pri preprave nepoškodili.
    4. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar je nutné zaslať bez dobierky. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

    Vyplniť formulár

  • Výmena tovaru do 14 dní

    Pokiaľ ti nakúpené produkty nevyhovujú, môžeš ich vymeniť do 14 dní v prípade, že si ich nakúpil v e-shope.

    Ako na výmenu?

    1. K produktom, ktoré chceš vymeniť, prilož doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Do neho nám špecifikuj, za ktorý produkt ich chceš vymeniť.
    2. Produkty zabaľ do pôvodného balenia tak, aby sa pri preprave nepoškodili.
    3. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar je nutné zaslať bez dobierky. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
    4. Po prijatí balíka ti vystavíme dobropis a vytvoríme novú objednávku. V prípade preplatku ti vrátime peniaze na bankový účet. V opačnom prípade ti tovar zašleme na dobierku.

    Vyplniť formulár

  • Reklamácia tovaru

    Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu. V prípade, že zistíš poruchu na svojom produkte, hneď nám ho zašli.

    Ako reklamovať tovar?

    1. Zálohuj si dáta na tvojom zariadení, odstráň zabezpečenie a herné účty, vrátane prístupových kódov a odpoj pripojené zariadenie.
    2. Produkt uveď do čistého stavu a do balenia vlož originálne príslušenstvo, ktoré s chybou súvisí.
    3. Prilož kópiu dokladu o kúpe a reklamačný list.
    4. Reklamované produkty starostlivo zabaľ, aby sa nepoškodili počas prepravy.
    5. Balíček pošli doporučene bez dobierky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
      ALEBO dones tovar do jednej z našich predajní.
    6. Záručnú reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní. O prijatí tovaru do reklamácie a o ukončení reklamácie ťa budeme informovať e-mailom.

    Vyplniť formulár

Tvoje najčastejšie otázky

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Tvoju reklamáciu vybavíme v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní v prípade záručnej reklamácie.

Reklamácia sa považuje za vybavenú, keď ťa predávajúci či servis informujú, že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo, a to najneskôr 30. deň od prijatia tovaru na reklamáciu, ak nebola lehota po dohovore predĺžená.

Aké dokumenty budem potrebovať?

a reklamáciu budeš potrebovať kópiu dokladu o kúpe a vyplnený reklamačný list.

Na vrátenie tovaru alebo výmenu do 14 dní budeš potrebovať kópiu dokladu o kúpe a vyplnený formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy.

Aký tovar nemožno vrátiť do 14 dní?

Do 14 dní nemožno vrátiť zariadenia, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s tvojím telom. Ide teda predovšetkým o slúchadlá, vyskúšané oblečenie, hrnčeky, nositeľnú elektroniku. Vrátiť do 14 dní nie je možné softvér, digitálnu licenciu, hry, ktoré majú porušenú pečať či originálny obal.

Musím pri reklamácii zabaliť tovar do originálneho obalu?

Tovar nemusíš reklamovať v originálnom obale. Dbaj však na starostlivé zabalenie tovaru, aby pri jeho preprave nedošlo k ďalšiemu poškodeniu.

Kedy mi pošlete späť peniaze?

Vrátenie tovaru: Pokiaľ vraciaš tovar do 14 dní, peniaze ti zašleme na tvoj účet do 14 dní od prijatia tovaru.

Reklamácia: Po ukončení reklamácie ti vystavíme dobropis a peniaze ti zašleme na tvoj bankový účet do 5 pracovných dní.

Ako mi reklamovaný tovar doručíte?

Keď bude produkt po reklamácii pripravený, odošleme ti ho prostredníctvom dohodnutého prepravcu.

Môžem vrátiť tovar z e-shopu aj na predajniach?

Áno. Tovar v rámci 14-dňovej lehoty pri objednávkach z e-shopu môžete priniesť aj na jednu z našich predajní. Upozorňujeme, že vybavenie cez naše predajne nie je na počkanie a môže byť predĺžené, než tovar dôjde na naše reklamačné oddelenie, kde bude Vaša požiadavka ešte len spracovaná.