Reklamácia a vrátenie tovaru

Pokiaľ ti niečo nesadlo a potrebuješ tovar vrátiť,
vymeniť alebo reklamovať, neváhaj sa na nás obrátiť.
Nájdeš tu jednoduché inštrukcie,
aby sme ti komunikáciu s nami čo najviac uľahčili.

robot
  • Vrátenie tovaru do 30 dní 

    Pokiaľ potrebuješ vrátiť nevyhovujúci tovar, zákon ti v prípade nákupu cez e-shop s doručením na adresu garantuje lehotu 14 dní. My sme ti ale túto možnosť rozšírili aj predĺžili na 30 dní, a to bez ohľadu na to, ako a kde si tovar u nás nakúpil. Vďaka našej Záruke vrátenia tak môžeš produkt vrátiť do 30 dní od nákupu, a to podľa podmienok tejto služby.

    Ako na vrátenie?

    1. V prípade vrátenia hernej konzoly, odstráň všetky zabezpečenia a odhlás svoje herné účty. Zariadenie uveď do továrenského nastavenia.
    2. K tovaru prilož doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Nezabudni vyplniť tvoj bankový účet, kam ti vrátime peniaze.
    3. Produkty na vrátenie zabaľ do pôvodného balenia tak, aby sa pri preprave nepoškodili.
    4. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar je nutné zaslať bez dobierky. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

    Vyplniť formulár

  • Výmena tovaru do 30 dní 

    Pokiaľ ti zakúpené produkty nevyhovujú, môžeš ich s našou Zárukou vymeniť do 30 dní od nákupu, a to bez ohľadu na to, ako a kde si tovar u nás nakúpil.

    Ako na výmenu?

    1. K produktom, ktoré chceš vymeniť, prilož doklad o kúpe a vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy. Do neho nám špecifikuj, za ktorý produkt ich chceš vymeniť.
    2. Produkty zabaľ do pôvodného balenia tak, aby sa pri preprave nepoškodili.
    3. Balík pošli na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar je nutné zaslať bez dobierky. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
    4. Po prijatí balíka ti vystavíme dobropis a vytvoríme novú objednávku. V prípade preplatku ti vrátime peniaze na bankový účet. V opačnom prípade ti tovar zašleme na dobierku.

    Vyplniť formulár

  • Reklamácia tovaru

    Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu. V prípade, že zistíš poruchu na svojom produkte, hneď nám ho zašli.

    Ako reklamovať tovar?

    1. Zálohuj si dáta na tvojom zariadení, odstráň zabezpečenie a herné účty, vrátane prístupových kódov a odpoj pripojené zariadenie.
    2. Produkt uveď do čistého stavu a do balenia vlož originálne príslušenstvo, ktoré s chybou súvisí.
    3. Prilož kópiu dokladu o kúpe a reklamačný list.
    4. Reklamované produkty starostlivo zabaľ, aby sa nepoškodili počas prepravy.
    5. Balíček pošli doporučene bez dobierky na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
      ALEBO dones tovar do jednej z našich predajní.
    6. Záručnú reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní. O prijatí tovaru do reklamácie a o ukončení reklamácie ťa budeme informovať e-mailom.

    Vyplniť formulár

Tvoje najčastejšie otázky

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Tvoju reklamáciu vybavíme v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní v prípade záručnej reklamácie.

Reklamácia sa považuje za vybavenú, keď ťa predávajúci či servis informujú, že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo, a to najneskôr 30. deň od prijatia tovaru na reklamáciu, ak nebola lehota po dohovore predĺžená.

Aké dokumenty budem potrebovať?

a reklamáciu budeš potrebovať kópiu dokladu o kúpe a vyplnený reklamačný list.

Na vrátenie tovaru alebo výmenu do 14 dní budeš potrebovať kópiu dokladu o kúpe a vyplnený formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy.

Aký tovar nemožno vrátiť do 30 dní?

Do 30 dní nemožno vrátiť zariadenia, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s tvojím telom a sú viditeľne znečistené či používané. Ide teda predovšetkým o slúchadlá, oblečenie, hrnčeky, nositeľnú elektroniku. Vrátiť do 30 dní tiež nemožno služby a digitálne licencie, a ďalej softvér, zberateľské karty, stolné či digitálne hry, ktoré majú porušenú pečať, či originálny obal výrobca.

Musím pri reklamácii zabaliť tovar do originálneho obalu?

Tovar nemusíš reklamovať v originálnom obale. Dbaj však na starostlivé zabalenie tovaru, aby pri jeho preprave nedošlo k ďalšiemu poškodeniu.

Kedy mi pošlete späť peniaze? 

Vrátenie tovaru: Ak vraciaš tovar, peniaze ti zašleme na tvoj účet do 14 dní od prijatia tovaru.

Reklamácia: Po ukončení reklamácie ti vystavíme dobropis a peniaze ti zašleme na tvoj bankový účet najneskôr do 14 dní.

Ako mi reklamovaný tovar doručíte?

Keď bude produkt po reklamácii pripravený, odošleme ti ho prostredníctvom dohodnutého prepravcu.

Môžem vrátiť tovar z e-shopu aj na predajniach? 

Áno. Tovar v rámci 30-dňovej lehoty môžeš priniesť aj na jednu z našich predajní. Aj keď sa vždy budeme snažiť vyriešiť vrátenie priamo na našej predajni na počkanie, môže sa stať, že niektoré prípady budeme musieť odoslať na oddelenie popredajnej starostlivosti na posúdenie. V takom prípade vybavíme vrátenie do 14 dní.